25 Ağustos 2015 Salı

Tattaratiii Tatiiii

25 Ağustos 2015
Salı



Arkadaşlarımız buluşma düzenler de gitmez miyiz?



Gideriz elbet.
Benim ulaşım aracım her zamanki gibi bisiklet.
Havalar nasıl olursa olsun, aracınız bisiklet olsun.



Önce, Yalı Cafe'de eski bir arkadaşımla buluşup hasret gidereceğiz.
Saat 17. küsür ama sıcaklık hala 36 derece.



İkinci adresim Deliağa.
Bizimkiler yayılmış.
Ben gelince büyük bir tezahuratla karşıladılar, canım arkadaşlarım.



Bu fotoğrafı da çekeyim, aralarına karışıp, şamataya ortak olacağım.



İhsan kamyonetiyle gelmiş, beni dönüşte eve bırakacak.
Ben de havanın kararmasına aldırış etmeyip keyfe kalıyorum.



Sohbetler uzayıp gidiyor, özlemişiz birbirimizi.
Bisiklet turlarımıza yeniden başlayacak olmanın sabırsızlığı var hepimizde.
Eylül ayı bisiklet ayı olacak hepimiz için.



Güneşi batırmadan ayrılamadık birbirimizden.

Yakında bisiklet turları başlıyor, hazırlanın arkadaşlar.


...

..

.





Hiç yorum yok: