9 Mayıs 2014 Cuma

Sonunda Biss ile kavuştuk.

Laci Biss yenilenmesi yılan hikayesine döndü.
Aylardır, vites ve fren takımını yenileme çalışmaları sürüyor.
1 günlük iş oysa.

Shimano Tourney denilen berbat model yüzünden geldi bunlar başıma.
Nasılsa elimde iyi bir bisiklet var, bunu da yedek olarak tutarım diye düşündüğüm için ucuz yollu çözmeye çalıştım sorunu.
Herkese ucuzdan kaçının derken kendim aynı hatayı yaptım.
Sonunda bana 2 misli fiyata maloldu.



Neyse, olan oldu artık.
Boynumuz kıldan ince dedik ve MotoKarizma'ya vardık.



Bu sefer olmuş ki burada, ön tarafta bizim Laci Biss.
Fotoğrafını çekip, içeri girdim ve Yıldıray'la uzun bir sohbet ettik.
Al takke ver külah pazarlık ettik.
Bu sefer çay ikram etmeyi unuttu.
Benim de aklıma gelmedi.
Zaten aramızda teklif yok, aklıma gelse söylerdim.



Hayri usta takmış son aldığımız parçaları.
Ayarlarını da o yapmış.
Yıldıray dükkanını tarif etti, yakınmış zaten ama ben gittiğimde dükkan kapalıydı.
Bir dahaki sefere deyip, bulutlu puslu havanın yağmura dönme ihtimalini de yok saymayıp, hemen yola çıktım.



Saat tutup, başka bir bisikletle hızımın ne kadar değişeceğini ölçeyim dedim.



Ben BeBeK'e çok alışmışım anlaşılan, 20 yıl kullandığım bisiklet bana yabancı geldi.
Vites ve fren sisteminin küçük ayarlara ihtiyacı var.
Yol boyunca, el altındaki ayarlarıyla düzeltmeye çalıştım.
Kısmen oldu ama daha iyi bir ayara ihtiyacı var.



Son olarak 45 dk süren yol bu bisikletle 1 saat sürüyor.
Yolda ayarlarıyla zaman harcayıp, biraz da yavaş sürdüm anlaşılan.

Yarın zaman bulursam biraz uğraşırım ayarlarıyla.
Bu günlük bu kadar yeter.
Bu kasvetli havada yapılacak en iyi şey, eski bir dostla muhabbettir.
Biz de öyle yaptık, Tepecik kafede Arbil'le buluşup, kahve, bisiklet ve müzik sohbeti yaptık.
Ayarları bitince bir süre Arbil kullanacak Biss'i.



Hemen önümüzdeki teknenin güvertesindeki bisikletler dikkatimizi çekiyor.
Datça'ya böyle bir tekne ile gitsek ya..!



..

.





Hiç yorum yok: