2 Ekim 2013 Çarşamba

Şimdi Bisiklet Zamanı

Havaların ılıması ile bisiklet hareketleri de başladı.

Benim için havanın sıcak ya da soğuk olması farketmiyor.
Bisiklete binmek istediğim zaman binerim. En fazla yağmur beni durdurur.

Hadi artık bisiklete binelim, turlara çıkalım diyen arkadaşlarım hala yazın rehavetinden kurtulamadılar ki ben hala tek başına turlara çıkıyorum.

Tek başına bisikletle yolları pedallamak, özgürlüğü hissetmenin en muhteşem yolu.
Şimdi bir moda var tüm dünyada, birtikte turlamak.
Çoğu zaman can sıkıcı olabiliyor.
İlle bir rota belirlemek, en düşük hıza ayak uydurmak, çok sık mola vermek ve bir sürü mızmızlanmanın muhatabı olmak özgürlüğünüzü elinizden alıyor.

Güzel yanları da yok değil tabi. Kafadan çok eğlenceli grup sürüşü.
Her an yanınızda birisi sohbete giriverir yokuş bile çıkarken.
Bisikletçiler çok eğlenceli insanlardır, olmadık durumlarda kendinizi kahkahalar atarken bulursunuz.
Molalarda inanılmaz sohbetlerin döndüğünü söylememe gerek bile yok.
Çoğu zaman, ilginç poğaçalar, anne kekleri, değişik kuruyemişler sunulur size.

Yani bisiklet her durumda muhteşem bir araç.

Bu pazar yani 6 Ekim 2013 günü bir etkinlik var.
Hala tembellik edip bisikletine binip yollara düşmeye üşenen insanları harekete geçirmek için planlanmış bir organizasyon daha.




Aman da çok eğlenceli olacak, ille de bisiklete binin, bakın sizin için konser bile düzenledik, pazar günü hava şahane olacakmış, bakın en yakın yere gidiyoruz, hiç yorulmayacaksınız, bir de oraya varınca size bir sürü içecek, yiyecek de ısmarlıyacağız.

Yuh yani, kimse bana bisiklete bineyim diye bu kadar yalakalık yapmadı yahu...!


Hiç yorum yok: