25 Nisan 2013 Perşembe

Turgutreis'te finiş izleme.

49. Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Yarışı, Marmaris-Turgutreis etabı finişini izlemek için Turgutreis'e gittim.
Bodrum'dan 11:20 de çıkıp 65 dk sonra finişi geçtim.
Benim arkamdan saat 12:00 de Bodrum'dan çıkan başka bir arkadaşı yarış alanına sokmamışlar. 
Ben şanslıydım. 
Finiş çizgisinden geçmenin ne demek olduğunu pek anlamadım ama bu da bir şeydir. :)


 İskeleye gidip biraz dinlendim.

Birkaç fotoğraf çekeyim derken bu kuçu kareye giriyor.



Bu da kuçusuz ben.

Çocuklar havayı güzel bulmuşlar denize giriyorlar.
Mayom yanımda olsa ben de girerdim doğrusu.

Finiş saati yaklaşınca yerimi aldım.


Bu arkadaş güzel gösteriler yaptı.
Yere yatırdığı insanların üzerinden atlayıp, çeşitli atraksiyonlarla herkesin gönlünü kazandı.
Finişten sonra yanına gidip tebrik ettim.
"Good job man.." dedim.. :)


Yanımda SLR makinem olmadığı için böyle bir fotoğrafla idare edin artık..



Türk takımından her gün 1 sporcu ödül alıyormuş.
Bugün de öyle oldu. Kırmızı mayo.
Tebrikler.






Kupa töreninden sonra Bodrum'a yola çıktım.
65 dk da gelidiğim yolu yaklaşık 55 dk da döndüm.
Aferim bana.. :)

Not: Okuduktan sonra yorum yazmak serbesttir. Hiçbir ücret almıyoruz.. ;)

Hiç yorum yok: