23 Nisan 2013 Salı

23 Nisan bakımı.

Biss çok kötü durumda.
Bugün yine temizliği ile ilgilendim onun.Gördüm ki çok iş var.
En önemlisi, göbekte büyük bir boşluk var.İlk iş olarak onu göstereceğim tamircime.
Umarım büyük bir sorun değildir.

Zinciri temizle temizle bitmiyor. Sanırım onun da yenilenmesi lazım.

Kadro dışında herşeyi yenilesem diye düşünüyorum aslında.

Şöyle bir bakınca, herşey çalışıyor gibi görünüyor ama beni ne zaman yolda bırakır diye düşünüyorum her parça için.
Annem diyor ki "O kadar masraf edeceğine yenisini al."
İşte tam bir tüketici, sistem bayılır böylesine.
Ama ben öyle yapmayacağım. En az masrafla çıkacağım bu işin içinden ve Biss çalışır hale gelecek.
Sonra bir hovardalık yapıp özel bir bisiklet alır mıyım? İşte onu da zaman gösterir.

"İmparator zaman."
En sevidiğim türkçe şarkılardan biridir. Bir zamanlar Ah Canım Ahmet vardı.
Zaten bir tane albüm yaptı. O albümde en sevdiğim şarkıydı bu.
Hadi sizde dinleyin.


İmparator Zaman

Zaman çılgınsa yavaş yavaş yok ediyorsa
Çılgın olman gerek galipler bölümüne geçmek istiyorsan
Zaman hızlıysa dozer gibi ezip geçiyorsa
Hızlı düşünmen gerek amaçlar uğruna yaşıyorsan

Yeni çağa yeni amaçlar gerek
Yeni amaçlara yeni insanlar gerek
Yeni insanlara yeni vizyonlar gerek
Yeni vizyonlara yeni perspektif gerek

Zaman kör ediyorsa kimliğini elimden alıyorsa
Telaşa kapılma şimdi tek çare sahip çıkmakta
Zaman yamansa üstelik tilki gibi kurnazsa
Kaptırma peyniri ağzından zaman yoksa okur senin canına

İmparator, imparator zaman



Hiç yorum yok: