30 Eylül 2018 Pazar

Pazar gezmesi.

30 Eylül 2018 Pazar
Antalya

Günlerim tatil gibi geçiyor.
Deniz, balık, koşu, yürüyüş, bisiklet, eski arkadaşlarla buluşma derken 2 hafta geçiverdi.



Saat 15.40
Bisiklet için çok güzel bir hava.
Bir kaç saatlik bir tur iyi gelir.



Nereye gideceğimi bilmiyorum ama ilk hedef Kepez rampası.



Otogar'dan Burdur yoluna döndükten bir süre sonra yokuş başlar.



İşte o yokuşun içindeyim, keyifle tırmanıyorum.



Yaklaşık 3.5 km lik bir tırmanış.
%4 - %8 arası değişen bir eğimi var.



Son 1 km.
Özlemişim yokuş çıkmayı ama performansım düşük.



Dünkü yağmurla birlikte Antalya'nın havası değişti.
Sonbahar geldi.



Kepez yokuşunun sonunda biraz terlemiş olsam da yorgunluktan çok Antalya'nın nemli havasından.
Korkuteli yoluna dönmeyi düşünmüştüm ama kavşaktaki karmaşayı beklemektense düz devam etmeyi yeğledim.



Yaklaşık 15 km sonra AOSB Antalya Organize sanayi Bölgesi'nden dönmeye karar veriyorum.



Bulutlar çoğaldı, yağmura yakalanmak istemem.



Fotoğraflarımı çeken bu dombiliye teşekkür edip dönüş yoluna geçiyorum.

Dönüşte daha hızlı olurum sanıyordum ama rüzgar tempomu düşürdü.
1.07 saat gidiş, 1.03 saat dönüş.

Son 5 km de yağmura yakalandım.
Yağmurda sürüş harika ama trafik çok tehlikeli.
Pazar günü sebebiyle varoş delikanlıları motosikletleri ve drag yarışçısı havalarıyla sürdükleri otomobilleriyle, trafikte canavar eksikliğini tamamlıyorlar.
Sağsalim eve dönmeyi başarıyorum.

Toplam 53.4 km
Ortalama hız 25.4 km/h
Toplam zaman; 2 saat 10 dk

Sevgiyle kalın.


...

..

.





Hiç yorum yok: