2 Nisan 2017 Pazar

Yatağan olmazsa Tuzabat olur

2 Nisan 2017
Pazar

100+ turlarına devam ediyoruz.
Bugün niyetimiz 80 km gidip, Yatağan'dan geri dönmek.
Toplam 160 km pedallamayı düşünüyoruz.



Ben hazırım, Ertan'ı bekliyorum.



Dokuza 10 kala, Rock'n Roll selamıyla geliyor Ertan.



Fazla beklemeden yola koyuluyoruz.



Torba kavşağından Alp ve daha sonra Mehmet katılıyor tura.



Gençler biraz önden pedallıyorlar.
Milas'ta durup su takviyesi yaparlarken ben durmayıp devam ediyorum ama Boğa yokuşunda yine beni yakalayıp geçiyorlar.
Bir gün önceki 11km koşu antrenmanım beni yormuş anlaşılan, Boğa yokuşu beni zorluyor.
Yine de 55 dk da çıkıyorum, son çıkışımda 75 dk sürmüştü.



Alp'in dışında herkes MTB ile gelmiş tura.
Mehmet bir Conan olduğu için ona farketmiyor bu durum ama Ertan ve ben biraz yavaş kaldık.
Milas'tan 13 km sonra geri dönmeye karar veriyoruz.
Yol kenarında bir lokantada karnımızı doyurup Bodrum'a döneceğiz.



Yol bisikletleriyle gelip, bir daha deneyeceğiz bu turu.



"Arkadaşlar, ben önden gideceğim, kimse kusura bakmasın."
desem de Alp ve Mehmet 10 dk içinde gözden kayboluyorlar.
Daha sonra Ertan'la benim mola verdiğimiz yerde onlar da mola verip bizi beklemişler ama biz gelmeyince yola devam etmişler.




Biz de Ertan'la güle oynaya, orta tempoda Bodrum'a geri dönüyoruz.
Aslında devam etseydik Yatağan'a kadar gidip dönebilirdik, güneşin batmasına daha çok var.

Neyse, bir dahaki sefere artık.

Sevgiyle kalın.

...

..

.




Hiç yorum yok: