3 Nisan 2016 Pazar

Ne baharı? Yaz geldi yaz.

3 Nisan 2016
Pazar

BBK, "Bodrum Sahilleri Bisiklet Turu" Denizciler kafeden saat 9.30 da başlayacak.
9.00 da pasajın kapısındaydım ama pasajın kepenkleri kapalı olduğu için dükkana giremedim.
20 dk bekledim ama gelen giden olmadı, ben de buluşma yerine gidip tura katılanları yolcu ettim.
Tekrar pasaja vardığımda kepenk açılmıştı. Bir anahtar yaptırmalıyım kendime.
Neyse, hemen bisiklet giysilerimi kuşanıp, pedalladım turu yakalamak için.



Gümbet burnunda ulaştım BBK'ya.



Birinci mola.



Daha bir çok mola olacak, burada niye durduk anlamıyorum.



"Nooluyo abi?" diye soruyor Mesut.



Ne olacak, sohbet muhabbet işte..



İkinci mola yeri Bitez köy kahvesi olacak.



İyi bari, hiç olmazsa çay içeriz orada.



İşte geldik kahveye.



Bol bol zaman var..



Çaylar içilecek, poğaçalar yenecek.



Biraz fotoğraf çekeyim..



Selçuk'un peşinden gelen 2 kuçu, tur boyunca bizimleydi.



Çaylar şahane.



Ortakent sahili sonu.
Burada da zaman geçireceğiz.
Üçüncü mola.



Her molada bir şeyler tıkınma..



Bol gülücüklü fotoğraf çekinme..



Yeni dostlarla tanışma..



Yeniden fotoğraf çekinme..



Yeniden tıkınma..



Biraz da facebook..



Beni de çekin..



Yaklaşın bakem..



Bir spor antrenörü misafirimiz..



Şeker kızlarımız..



Dördüncü mola Vira's restaurant.
Çaylar şirketten.
Teşekkürler.



Çok yorulduk, biraz dinlensin bacaklarımız.



Bu molayı Mesut' da sevdi, çaylar beleş.



Ağır abiler..



Kuçular da yoruldu..



Gölgede dinlenip durular.



Bizim kızlar çok şekerler yahu..



Tekrar pedallıyoruz.



Bir sonraki mola yerine doğru..



Bitez Dondurmacısı hedefimiz.



Molalar arası pedallamak iyi geliyor bize.



Mola turu değil de bisiklet turu olduğunu hatırlıyoruz böylece.



Ortakent yollarında böyle kalabalık ilerlerken tüm sağ şeridi sahipleniyoruz.
Hiç de iyi bir şey yapmıyoruz.
Bizi sollayan araçlar ne kadar uzun bir konvoy olduğumuzu anlayamıyorlar.
Karşıdan araç gelince de bizi sıkıştırıyorlar.
Oysa sağ tarafta tek sıra halinde yol alsak onlar da bizi tehlikeye atmadan sollarlar.
Arkadan ya da önden bir araba gelirken birisi illaki bağırıyor; "ARAAAAÇ" diye.
Ama hiç bir şey değişmiyor, herkes yine aynı şekilde sürüyor.
Niye bağırırlar anlamam, zaten herkes görüyor o aracı.
Bisikletli olarak trafikte saygı görmek istiyoruz ama biz saygısızlık ediyoruz.
Eğitim şart.



Suat ve oğlu.
Bu günkü turda 3 çocuğumuz da bizimle pedalladı.
Emrah ve oğlu Emir, Burcu ve oğlu Lorenzo.



Arkada kalanları beklemek için tekrar mola.



Yine fotoğraf çekinme halleri.



Bağ arası yollardan Bitez'e doğru.



Bu kızın boynunda birşey mi var?



Yok düzeldi.



Hava şahane bugün.
Artık sürekli artacak ısı.
Yaz geliyor.



Adliye önünde bir mola daha.



Hemen poz verelim.



Başkana bir haller oldu.
Sıcak başına vurdu herhal.



Eveeet, günü anlam ve ehemmiyetini belirleyen gerçek molaya geldik.



Bitez'de dondurma molası..
Açık söyleyeyim, ben de bu molayı iple çektim.



Yok yok, bu kızın boynuna bir şey olmuş bence.



Emrah, detay fotoğrafları peşinde..



Ben de ona verilen pozların.



Haydi Bodrum'a..



İlker'in kolunda ağrılar artıyor ama turu bitirmeye kararlı.



Oasis kavşağı, son vedalaşma yeri.



Bir BBK mola turunu daha geride bıraktık.
Kilo almaya devam ya da hafta içi antrenman turlarına başlamalı.


...

..

.




Hiç yorum yok: