26 Mayıs 2015 Salı

Delta Tur

25 mayıs 2015
Pazartesi

Dünkü 70 km den sonra bugün pedallamam sanıyordum.
Market alışverişindeyken İhsan'dan telefon; 
İhsan-"Naapıyon?"
Ben- "Hiiç, market alışverişi."
İhsan-"Pedallar mısın?"
Ben-"Elbette."
İhsan-"Tamam 45 dk sonra Konacık'tan alırım seni."
Ben-"Tamam."




Alışverişi bitirip, hazırlanıp çıktım.



17.45 teki buluşmada, 5 dk önce hazırım.
İhsan 2dk gecikmeli geldi, daha ben ağzımı açmadan; "Tamam ne baarıyon? Alt tarafı 2dk geciktim."



Kızılağaç, Mangalcı otoparkında indirdik bisikletleri.



Hedef Çamlık köyü.



Taş ocaklarından..



İhsan önde, ben biraz ardında..



Tek başına sürmekten hoşlanmaz, beni bekler.
İyi çocuktur, severim.



Taşı taş üstünde görmeye tahammülleri yok.
Kazın ulan, umarım öbür tarafa ulaşıp uzay boşluğuna düşersiniz.



Bak yine gazladı gidiyor.



Dur yahu, biraz sohbet, dedikodu neyin yapalım..



Tamam yavaşladı.



Az kaldı yakalıyorum.



Ya da o yakalatıyor.



Çamlık köy kahvesinde soda ve çay molası.
Tıkınmak yok.



Fotoğrafa devam, boş durmak da yok.



...



Arazisini "Eko köy" yapacağız diyenlere veren salak köylüyü konuşuyoruz.
Eko köy saçmalığında inşaat ilerlemiyor, o da beş kuruş para alamıyor ama bu arada malı götüren götürüyor.



Bizim verdiğimiz aklı değerlendirirler mi bilemem.



Onlara göre 2 deliyiz belki de.



Buradaki dutlara dalmadık, geçen gün Çiftlik dutlarını avuç avuç götürünce doymuşuz demekki.



Tam dönüşe geçeceğiz, benim arka lastiğin indiğini görüyoruz.
Minik bir diken buna muktedir.



Dönüşümüz, downhill kıvamında, muhteşem oluyor.
Hızlı bir antrenman oldu.
Zaten, İhsan'la ne zaman pedallasak öyle oluyor.



Yamanacak bir lastiğim var.


...

..

.


Hiç yorum yok: