5 Şubat 2015 Perşembe

Lay Lay Lom

5 Şubat 2015
Perşembe

5 gündür her türlü havada pedalladım.
Her seferinde de haber verdim feysten "Yok mu gelen?" diye.
Yok!

Böyle daha özgür tabi, dilediğin yöne git, dilediğin kadar git.
Nerede istersen dur, istersen durma.
O  kadar özgür yani.

Yine de arkadaşlardan birilerini yanımda görmeyi de isterdim doğrusu.
Demek ki herkesin işi var.



Efendim bugün "Bodrum bitti" tabelasının oradan devam ettim.
Bodrum dışına çıkıyorum yani.




Önce Güvercinlik'e gideyim dedim ama rüzgar çok fazla canımı sıkıcak dönüşte.
O yüzden kavşakta vazgeçiyor ve Torba tarafına dönüyorum.
Bu taraf biraz rüzgar altı gibi olsa da zaman zaman bulduğu boşluklardan süzülüp yine etkisini gösteriyor rüzgar efendi.



Yolsuzluk heryerde.
Sadece bu tabelaya bakarak demedim tabi bunu.
Bu yoldan giderek ileride ormanın içine yapılmış bir otel mevcut.
Bir arap şeyhi ile fifti fifti ortak yapılmış yere bilin bakalım kim ortak?
Malum kişilerden biri elbette.
Yani yolsuzluk.




Hava çok şahane, biz kendi yolumuza bakalım..
Üstümdeki çıkarıp, rüzgarla hesaplaşıyorum.
"Es yiğidin bağrına."


Rüzgara yenilip, Yalıkavak'a gitme fikrimden vaz geçiyorum.
Orman içlerinde biraz oyalanıp geri dönüyorum.



Dönüşte rüzgar, montumu tekrar giymeme neden oluyor.
Yiğitlik de bir yere kadar.



Bu günkü gezimiz  her ne kadar  "Lay Lay Lom" kıvamında olsa da dönüş rampalarında ter atıp sporumuzu da yaptık elbette.



Hadi, siz de kımıldayın artık.
Kımıl zararlısı olmak bisikletçiye yakışmaz.



Rüzgar zaman zaman düzgün gitmemi bile engelliyor.
Bu da ayrı bir egzersiz benim için.
Polyanna' mıyım neyim?



Eve gitmeden, Oasis'in karşısındaki Kardeşler fırından poğaça ve kek alışverişi şart.


Yarın görüşmek üzere.


..

.




Hiç yorum yok: