2 Ocak 2015 Cuma

Yeni yıl turu 2015

2 Ocak 2015
Cuma

Yılın ilk günü yapmak isterdik ama olmadı, yağmur izin vermedi.
Aslında tam olarak öyle olmamıştı galiba.
Sanırım bir de ayılamamak gibi bir şey de vardı.
Geçmiş gün unuttum. Biz bu güne bakalım gari.

Saat 15.00 de Mangalcı'dan Çamlık köyüne gitme önerisi geldi İhsan'dan.
Böyle birşey bekliyordum zaten.
Soğuk ama güneşli bir hava.
Tam bisikletlik yani.


Buluşma yerine aynı zamanda varıyoruz İhsan'la.
Ben Bodrum'dan pedalladım, o araba ile geldi çünkü ta Yalıkavak'tan geliyor garibim.



2 dk da hazır.



Berji' de gelirim diye yazmıştı ama sonradan vazgeçmiş.
Delta Force Team'i kurduk bugün, gelseydi o da takıma dahil olacaktı, kaçırdı.



Ne demiştik, Delta Force Team.
Evet, böyle bir takım oluşturmaya karar verdik/m.



Bodrum Bisiklet Kulübü - Delta Force Team
Açılımı gayet anlaşılır ve net.
Bu takım, az mola ve performanslı sürüşler için kuruldu.
Belirli bir mesafeyi, belirlenen sürede pedallama hedefiyle yola çıkıyoruz.



Böylece lay lay lom yapmadan, tamamen spor amaçlı bir sürüş gerçekleştiriyoruz.



Delta Force Team sürüşlerine katılacağınız zaman bunu düşünerek hareket ediniz.



50 dk da Çamlık köyüne vardık.



Kahvede hiç kimse yok, kahveci bile ama ocakta çay var ve soba hala sıcak.



Terden ıslanan giysilerimi sandalyelere asıp, sobanın yakınında kurumaları umuyorum ama soba o kadar sıcak değil.



Bizi gören damlıyor kahveye.



Kahveci amcanın torunu, ikinci çaylarımızı dolduruyor.



Gelmişken bir de bulaşıkları yıkıyor.



Biz de çikolata ve çay ile 15 dk lık molamızı bir-iki telefon eşliğinde tamamlıyoruz.



İhsan, yurtdışı gezisindeki Fatih'le konuşuyor; 
"Çikolataları ve çayları senin hesabına yazdık, gelince ödersin."
Fatih' de ceviz siparişlerini soruyor.



Duvarda sevgili Atatürk'ümüzün ve Kurtuluş savaşının fotoğrafları.



Tavanda ilginç bir detay.



Bu yıllanmış kahveye ve kahveciye veda ediyoruz.



Artık burası kendi yerimiz gibi oldu.



"Yeter artık, şımartacaksın kahveciyi." diyor İhsan Delta'sı.



Adam 85 yaşında yahu, şımarsa ne olur.
25 dk da iniyoruz 50 dk da çıktığımız yolu.
Her ne kadar iniş desem de Çamlık'tan inişe geçene kadar da oldukça sıkı bir rampa tırmandık.



Süper bir antrenman oldu ikimiz için de.



Bugün ben de formdayım, Delta İhsan'ı fazla bekletmedim.



Mangalcı'dan Bodrum'a pedallamama razı olmayan İhsancım, Deltam, Forcecim beni Bodrum'un girişine araba ile bırakıyor.
Allah ne muradın varsa versin çocuğum.

2015 herkes için bisiklet yılı olsun gari.



..

.





Hiç yorum yok: