23 Ocak 2015 Cuma

Dido Turu

 23 Ocak 2015
 Cuma
Dido Turu

BBK'nın Korsan Tur'larının adı bundan sonra Dido Turu olarak anılacak.
Çünkü Korsan Tur adı Bosku'lu sukuturcular tarafından çok benimsendi ve bizden çalındı.
Bize isim çok, hele ki isim takma konusunda uzman kişi Fatih aramızda oldukça isim sıkıntısı çekmeyiz efems.
Ne zamandır da değiştirmeyi düşünüyorduk, iyi oldu.. :)

2-3 gün sonra evimi taşıyacağım, bu yüzden evdeki işler bitmiyor bir türlü.
Biraz geç çıktım tura katılmak için.
Saate baktım, 50 dk içinde evden Yalı'ya vardım, hatta geçtim bile.
Yalı kafeye yaklaşırken, belki orada mola vermişlerdir diye düşünmüştüm ama kafamda binbir türlü fikir uçuşurken, oradalar mı diye bakmadan geçmişim.
Zaten bir hayli gecikmiştim, çoktan Taş Masalı Kahve'ye varmışlardır diye geçirmiştim kafamdan.
Çiftlik'te kahveye vardığımda kimse yoktu.
Yine Çamlık turu mu yaptılar, ben mi yanlış hatırlıyorum acaba diye düşünüp, Fatih'e telefon ettim.
"O geçen sen miydin? Nezih olsa, durup kontrol ederdi biz orada mıyız diye düşündük biz de." dedi.
"Tamam, biz geliyoruz o tarafa, bekle." diye ekledi.

Beklemedim, Yalı'ya doğru pedallayıp onları karşılarım diye düşündüm.



Telefonumla bir iki de fotoğraf çekeyim de Nikon fotoğraflarıma ekleyeyim diye düşünüp..



.. arada durup, bastım düğmesine.



Bir kaç görüntü olsun fazladan..



İşte geldiler.
"Tamam, durmayın, devam edin."

Taş Masalı'da Dido'lar ve çay tükettik her zamanki gibi.
"Hangi bisiklet giysisi iyidir.."
"Hangi mevsimde ne giymeli.."
"Eski bisikletler.."
"Yeni çıkanlar 11 vitesli.."
vb..
Sürekli bisiklet üzerine konuşmalarla molamızı tamamlayıp dönüşe geçtik.


Taş Masalı Kahve hatırası.



Güzel güneş ışığında "yolda" fotoğrafı..



Nikon bugün kafasına göre pozlama yapıyor, karanlık çekiyor.
Bu ışıkta çekilen fotoğraflar bile koyu koyu çıkmış.
Çok uğraştım bu hale getirebilmek için.



Bu ters ışıka iyice sapıttı makine.
Artık iyice miyadı doldu bunun.

Gruptan ayrılıp Bodrum'a pedalladım tek başıma.
Eve gidip, bir iki işimi daha halledip, Kızılağaç balıkçısındaki akşam yemeği toplantısına katıldım.


Çok eğlendik, çok güldük ve yine çok yedik.
Bisiklet turundan sonra çok normal bu durum.

Yarın yine pedallamayı düşünüyoruz İhsan'la.
Belki başka katılanlar da olur.
Bir Çamlık turu iyi gider hava güzel olursa.


Pazar günü de Kisse Bükü yapılaşmasına engel olma harekatı var.
Orman yollarından pedallayarak gidecekler bize katılabilirler.
BBK Facebook sayfasından takip ediniz efems.

Çok pedallayın, çok sağlıklı olun.
E mi?



..

.















Hiç yorum yok: