18 Ocak 2015 Pazar

Bodrum'da bahar.

18 Ocak 2015
Pazar
BBK Pazar Gezisi

Hem gece çok geç yattığım için hem de 2 gün önce el bileğimi burktuğum için bu sabah 10.30 da ancak kahvaltımı edip ayılabildim.
Kahvaltı etmeden güne başlamam biliyorsunuz.
Saat 9.30 da Bodrum'dan, 10.30da da Kızılağaç Mangalcı'dan hareket eden BBK grubunu ancak Taş Masalı Kahve'de yani turun ortasında yakalayabildim.
Grup orada fazla kalmayıp, deniz kenarındaki Yalı Kafe'de uzun mola vermeye karar vermiş.
Ben onlara kavuştuktan 10 dk sonra geri dönüş için hareket ettiler.
Nikon'umun 8 gb.lık hafıza kartı iflas ettikten sonra yerine taktığım 512 lik karta ancak 5 fotoğraf sığdırabildiğim için son yazılarımda çok az görüntü oluyor malesef.

Bu günkü fotoğrafları da Yalı Kafe'ye sakladım.


Grubun bir kısmı sahilde yayılırken ve o sırada da Delta İhsan denize girmişken, grubun geri kalanı da yeme içme molasının hakkını vermeye çalışıyordu.



Delta, denizden sonra bize katıldı.
Hava resmen bahar gibi.
Onca soğuk günlerden sonra bu bahar havası hepimizin yüzünde gülücükler açtırdı.



Oldukça kalabalık bir gezi oldu bu.
50 den fazla bisikletçi var.



Grubun içinde bir çok yeni arkadaş görüyorum.
Bir kısmıyla tanışsak da diğerleriyle henüz kısmet olmadı.
Hasan, Kerim, Recep ve Özgür, Çamlık köyüne gidip dönmüşler bile.
Bu arada, İhsan' da Etrim yokuşuna tırmanmış gruptan kopup.
Sonra da bizden önce dönüp, denize vurmuş kendini.
"Keşke mayomuzu yanımıza alsaymışık." diyen çok kişi var, benim gibi.



"Nezih, şunu çek, şunu çek." diyen Eminçomun işaret parmağı bu yeni yetme bisikletçiyi gösteriyordu.

Yoksa siz hala…!

Not; Yarın gece 19 Ocak 2015 saat 20.00 den itibaren, doğum günü partim için, yakında olan tüm arkadaşları, Bodrum Veranda Lounge'a bekliyorum.
Eğlenelim.



..

.





Hiç yorum yok: