26 Kasım 2014 Çarşamba

Yakışmadı be moruk..!


Ya, ne insanlar var arkadaş..
Tur bitti, Antik Tiyatro'dan aşağı eve doğru dönüyorum daracık arka sokaklardan.. Kelerlik Sokak ve Kelerlik Mescit Sokak ayrımında, çok zor dönülen daracık bir köşede yaşlı bir adam scooter ile durmuş bana bakıyor. Onun çıkmak üzere olduğu sokağa döneceğim için "devam et" anlamında başımla işaret verdim.
Abi, adam bir gazladı, direkt üzerime.
Duvara yapıştırdı beni. Sol pedal motorun ön lastiğiyle çamurluğu arasına sıkıştı. Adam hala gaz veriyor. "Dur be adam, öldürecen mi beni?" diye bağırıp motoru stop etmesini söylüyorum ama panik oldu, ne motoru durduruyor, ne de benim kurtulmama izin veriyor. Neyse zar zor kurtardım bisikleti.
Adam gidiyor..
"Dur yahu, nereye gidiyorsun?" dedim." Tamam, motoru şuraya park edeyim, neyse zararın öderim" dedi.
Biraz ileri gitti, ben de bisikletin ayrılan arka tekerini yerine takmaya çalıştım. İşimi bitirdiğimde baktım adam yok.
Resmen kaçmış.
Yakışmadı be moruk..!
Not, Merak etmeyin, bende de bisikletimde de hasar yok.
Bir iki bisiklet çiziği, o kadar.
BeğenBeğen ·  · 

















Hiç yorum yok: