16 Kasım 2014 Pazar

Gemici kursumu bitirme kutlaması.

15 Kasım 2014
Geçirdiğim kaza yüzünden kaçırdığım gemicilik kursu sınavını bugün verdim.
Bunu kutlamak gerek.
BBK sayfasında bir etkinlik düzenleyip, gelebilen arkadaşlarla Yalıçiftlik tarafında buluşacağız.



Havanın güneşli olması ayrı bir etken bu kararı almamda.



Yokuşbaşını çıkarken güneş sırtımı ısıtıyor.


   

Yokuş tırmanırken zorlanmıyorum.



Kızılağaç sapağından sonraki ağaçlı yolda sonbaharın renkleri gülümsüyor.



Dizimde küçük bir sızı olsa da..



İnişe geçince o sızıyı unutuveriyorum.



Keyfim gıcır.



Esin, Mangalcı önünden tura katılan ilk kişi.



İki kişi olunca pedallara daha keyifle basıyorum.



Berji, Çiftlik sahilinde bize katılıyor.



Mola yerimiz Yalı Kafe, hiç durmuyoruz.



Güneş henüz tepemizde ışıldıyor.



Kızlar beni takipteler.



Çiftlik kafede ilk mola.



Bisikletçi kızlarımız formda.



Yalı kafede çaylarımızı bitirince Çiftlik yoluna pedallıyoruz.
İhsan'dan telefon; "Yoldayım, sizi taş masalı kahvede yakalarım." diyor.



Çiftlik yolunun hafif çıkışı kaslarımız ısıtıyor.



Hızımızı biraz azaltan yokuş kaslarımızı, 



Sohbet de kalbimizi ısıtıyor.



Kızlar benden hızlılar.



Taş masalı kahvedeki sarmaş dolaş dut ağacının altında sohbetimiz koyulaşıyor.



...



Gelsin sodalar, gitsin çaylar...



"Bana da biraz sevgi" bakışına..



Kayıtsız kalamam.



Kahvenin 88 yaşındaki gediklisi de sohbetimize gençlik yıllarından anılarla katılıyor.



Sonunda, "Delta Force" İhsan' da aramızda.



Dönüş yolunda.



NeO.



Biz İhsan'la kaynatırken, kızlar arayı açıyorlar.
Kaynatmaya ara verip, Çiftlik girişinde yetişiyoruz onlara.



Heryerde bulur beni bu minnoşlar.



Turu Gerenkoyu'nda sonlandırıyoruz.



Minnoş biraz ilgi istiyor.



O ilgi Berji'den geliyor bu sefer.



Minnoş, benim BeBeK'in üstünden inmiyor bir türlü.
Bir önceki hayatında o da bir bisikletçiydi belki de.



Minnoşa son bir veda kucaklaması.



Bodrum'a yaklaşırken güneş son kez göz kırpıyor bizlere.



..


.







Hiç yorum yok: