9 Haziran 2014 Pazartesi

Milas'a gideriken aldı da bir yağmur.

Bir uyandım saat 10.00
"Tamam" dedim, "Tam Milas'a pedallama zamanı".
Kahvaltı bile etmeden basacağım pedallara.
Özledim yahu.
10 dk da giyindim.
Saate baktım 12.00 olmuş.
"Nasıl yani?"
Meğer saat 11.50 ymiş ilk baktığımda.
Olsun, 2 saat için keyfimi kaçırmam ben.
Yine de Milas'a gideceğim işte.



Hava günlük güneşlik hatta şemsiyelik bir durumda.



Torba'ya doğru inerken Milas tarafındaki bulutları görünce, 
"Gerçekten şemsiyeye ihtiyacım olabilir mi acaba?"
diye düşünsem de..



Bu kadar beyaz bulutlar bana sadece gölge yaparlar öğle sıcağında.



 3 km bitti, 47 km var önümde.
Molasız gitmeye niyetim var.



Bodrum'dan 10 km uzaklaşınca..



Bu iğrenç yapıya takılıyor gözlerimiz her geçişimizde.



Güvercinlik



Hava alanına yaklaşırken bulutların rengi koyulaşıyor.



Bişi olmaz..

O "bişi" oluveriyor.
Küçük bir kaç damla, sonra küçük bir çok damlalar.
Önce "O kadar çatlak su sızdırmaz" diye pedallamaya devam ediyorum.
Ahmak ıslatan tuzağına düşüyorum.
Bunun adı yağmur.
Tarkan Bisiklet'ten bir telefonla duruyorum;
"Abi, parçaları bugün verdim kargoya, yarın elinde olur".
"Sağol Tarkan, görüşürüz."



Pedallamaya devam ettim ama havaalanı kavşağındaki bu otobüs durağına sığınmak zorunda kaldım sonunda.



Islak ve ahmağım.



Olsun, yağmurda sürüş de zevklidir deyip yeniden basıyorum pedala ama 50m ötedeki bu köprünün altında duruyorum.



Yanımda hiç yedek giysi yok.
Bu yüzden yağmur sürüşü beni hasta edebilir.
En iyisi burada biraz durup bulutun geçmesini beklemek.



Bulutun (bulutların) geçmesi biraz zaman alıyor.



Üzerimdeki ıslak giysilerle bu köprü altında 45 dk yağmurun azalmasını bekliyorum.



Çaresiz geriye dönüyorum.
Bu gün kısmetimizde Milas yokmuş.



Güvercinlik'e kadar sürüyor yağmur.
15 km yağmur sürüşü ile yeniden ıslanıyorum.
Güvercinlik kupkuru.
Bulutlar benimle dalga geçtiler resmen.



Buralara hiç yağmamış.



Hiç olmazsa şu iğrenç yapıya birkaç yıldırım düşeydi!



Yine molasız olarak..



35 km pedallıyorum.



Torba'yı da arkamda bırakıp son yokuşu da tırmanıyorum.



Bodrum'a başkan olunca bu tabelaların tümünü söktüreceğim.
Olmadı kaleyi 50 m yükseltirim.


70 km lik antrenman turu iyi geldi.
Bir kahve ve kek iyi gider şimdi.



..

.





Hiç yorum yok: