30 Haziran 2014 Pazartesi

Gençlerle aşık atmak..!

Ören turunu ileriki bir tarihe erteledik.
Benim işlerim yüzünden böyle bir karar aldık.
Müzik işleri böyle işte, düzensiz ve zamansız.
Ben alışığım ama böyle programların bozulmasına neden oluyor malesef.

BBK'nın kahvaltı deniz buluşmasına katılıp dostları görmek iyi oldu bu bahneyle.
Denize girdik, makara kukara yaptık, tavla bile oynadık Hakan'la.
Yendim tabi.. :)

Aramıza akşam turuna çıkmış Olgun'u da katıp saat 20.00 den sonra bir akşam turu yapalım dedik.



Hızlı bisikletçiler olunca fotoğraf çekmek yerine pedala basıyor insan.
Bir de yol arkadaşların gençler olunca işin rengide farklı oluyor.

Aktur yokuşunu çıkıp, Ortakent girişindeki bakkalda 10 dk soluklandıktan sonra geri dönüşe Dilek Yolu'na daldık tekrar.



Olgun, her zaman dibimden pedallar ama Dilek Yolu yokuşunun ortasında bir deparla öne geçip, son zamanlarda ne kadar geliştiğini gösterdi.



Gençlerin hızla geliştiğini görmek sevindirici.



Hakan zaten yokuş canavarı.
Her yokuşu önde tırmanıyor.



Benim, son zamanlarda antrenmanları aksatmamın sonucunu görmüş oldum böylece.



Kadans ve yüksek kadans denelemelerimiz sürüyor.



Bu antrenman yönteminin yakın zamanda sonuçlarını alacağız hep beraber.



Yokuşlar bu antenmanların vaz geçilmez etabları.



Hakan, öndeki küçük dişliyi hiç kullanmıyor.
"Ne yapayım, geçmiyor." diyor bir de.!



Bu takımı büyütecek ve yol bisikletleri ile profesyonelliğe adım atacağız kısmetse.




..

.





Hiç yorum yok: