27 Haziran 2014 Cuma

Aysel'i ziyaret.

Turgutreis'te, arkadaşımız Aysel'i görmeye gideceğiz.
Geçirdiği rahatsızlık sonrasında onu BBK olarak ziyaret edip, moral verelim dedik.



Bodrum'dan bisikletle gidecekler için buluşma yeri olan Tepecik kafe önüne 5 dk önce gittim.
Söz verdiğim gibi 18.30 da pedala bastım.



5 dk sonra Oasis'in önünden geçerken yine yalnızdım.
Güneşi karşıma alıp güzel bir tempo yakaladım.



50 dk sonra Turgutreis çay bahçesinde oldum.
BBK gelene kadar çayımı içip dinlendim.
Sonrasında gelen arkadaşlarıma katıldım.



Yol arkadaşım BeBeK.



Aysel'in yüzü gülüyor.
Yeniden sağlığına kavuşmuş olması bizim de yüzümüzü güldürüyor.
Bu arada, Fatih'in de alçısı 1 hafta sonra çıkıyor.



Aysel'in küçük sevgi dükkanı.
Sedef üzerine işlediği desenlerle harikalar yaratıyor.



BBK Aysel'in sevgi ürünlerini talan ediyor.



Dükkana sığamayanlar sıra gelene kadar yine kaynatıyorlar.



Küçükkartal Emir'in büyük arkadaşlarıyla sohbeti inanılmaz.



Aysel'i görmek bahane, BBK sohbetleri şahane.



Aysel, yeni çalışmalarıyla harikalar yaratmış.



BBK güzelleri..



Sevgi de ..



Hatice' de, BBK'nın diğer kadınları gibi kendi tarzlarını yaratan kadınlar.



BBK erkekleri her zaman spor takılmayı sever.



BBK üyelerinden Erdal'ın da küçük dükkanını ziyaretten sonra evlere dağılma zamanı geldi.



Ortakent'ten pedallayarak gelen Çınar ile birlikte geri döneceğiz.



Haydi Bodrum'a...



Önce marketten su takviyesi, ardından tempolu bir gece sürüşü.



..

.





Hiç yorum yok: