6 Nisan 2014 Pazar

Benim hala umudum var..

   Çarşıda işleri hallet..
   Bisikletine yeni bir çanta yap..
   Hadi bir tur yapalım de..
   Kimse gelmesin..
   Olsun, ben çıkayım, bir dolaşıyım de..
   Rüzgar engel olsun..
   Şöyle bir dolanıp eve dön..

   Neyse, akşama iş var..
   Yani parçalar ekle repertuarına..
   Feyste biraz zaman geçir..
 
   Toparla gitarı, repertuar dosyasını, kabloları, gitar pedalını..
   Güzel giysiler giyip, doğru Su'ya...

   Su'da güzel bir gece geçti..
   Dostlarım geldiler..
   Yaş günlerini kutladık..
   Birlikte şarkılar söyleyip, eski günleri andık..
   Arkadaşlık, dostluk, müzik, gülümse, gülümse, gülümse…
   Sevgi ile beslenmek ne doyurucu...

   Yarın yine güzel bir bisiklet turu olacak..
   Güzel insanlarla,
   Güzel doğada..
   Bisiklet..
   Dostluk..
   Eğlence..
   .. ve daha kimbilir neler yaşanacak.

   Benim hala umudum var!



Hiç yorum yok: