6 Şubat 2014 Perşembe

Bisikletler yolların kelebekleridir.

Termosifon patladı, evde 2 gündür su sorunu var.
Bugün halletmem lazım.
Yeni termosifon takıldı, başında durmadan olmaz.
Millet Gümüşlük'te buluşup, Akyarlar'a pedallayacak.
Aklım onlarda ama işimi bitirmeden de ayrılamadım.


İş bitti, ben bisikletin tepesindeyim anında.


Havada tek bulut yok ama biraz serin.


30 dk içinde Ortakent'i geçip Gürece yokuşuna sarıyorum.


12 dk sürüyor yokuş.
Yokuşta üzerimden çıkardıklarımı inişte giymek zorundayım.


Gürece inişine terli ama çıkardıklarımı giyerek devam ediyorum.




Bodrum-Turgutreis arası 1 saat sürüyor.


Telefonla konuştum, arkadaşlarım Akyarlar'a varmak üzereler.


Akyarlar balıkçılar kahvesinde dinlenirlerken buluyorum onları.


Güzel bir buluşma olmuş.
Herkes birbirine söylemiş ve sonunda bu görüntü oluşmuş.
Soldan sağa; Ercü, Nuray, Erdal, Ayşe, Aysel ve ön tarafta Yüksel, bu fotoğrafta olmayan benim yanımda oturan Fatih.
Erdal dükkanı kapatıp gelmiş, Ercü tek başına çıktığı bisiklet rotasını Turgutreis'e çevirmiş.
Ayşe, Aysel'i aramış, Aysel Erdal'a haber vermiş.
Yüksel'in hiç bir şeyden haberi yok, o arkadaşıyla buluşmak için burada bizimkilere rastlamış.
Ben de onların izini takip edip burada buluyorum işte.
Anladınız mı bilmem ama durum bu.


Boşverin bunları da şu güzelliğe bir bakın.


Bir de şu güzelliğe.


Masa altı pisisi.


Ercü' de benim gibi tıkınıp durur.


Ama yokuşlarda üstüne yoktur.


10 gün önceki pazar turunda arkadaşımızın düşmesine sebep olan çukuru kapatmışlar.
Bir kaza olmadan, birine zarar gelmeden yapılmıyor bu işler.


Oysa bisikletler yolların kelebekleridir.


Aysel, yokuşta birini geçtimi çocuk gibi sevinir.


Bense gölgemi takip edip ona hayranlık beslerim.


Şöyle dizilip, peşpeşe, rengarenk geçeriz insanların önünden.
Onlar bize hayran biz doğaya.


Dönüş yolunda bisiklet sorunlarımıza çare olması için Hayri ustaya uğruyoruz.


Hayri usta Moto Karizma'nın deneyimli ustası.


Moto Karizma



Bu ustanın adını bilmiyorum ama o da işinin ehli.


Moto Karizma, Turgutreis Kipa'nın hemen yanındaki sokakta.


Hayri usta, Fatih'in bisikletine ince ayar çekiyor.


Erdal'ın bisikleti de artık daha sağlıklı çalışacak.


Kapıda duran sağdan ikinci kişi Yıldıray Uzar eski bisiklet yarışçısı ve Moto Karizma'nın sahibi.
Resimde gördüğünüz havalı kornayı çok beğendim, o da bana hediye etti.
Çok teşekkürler Yıldıray, senin için de çalacağım.


Melodi artık karada, onu denizdeki eski günlerine kavuşturacak maddi desteği bekliyor.


Gümüşlük yolunda kelebekler, 
Hava hafiften serinler.
Basın pedallara hanımlar beyler, 
Evde annem beni bekler.


Ne o? Yoruldunuz mu?
Yoksa arı mı sokti?


Yorumsuz


Kızlı erkekli,


Ercü'lü benli,


Aysel'li Ayşe'li,


Gezimizin sonuna geldik.
Burada Aysel bizden ayrılıyor.
Hadi bakim, doğru evine.


Biz de Gümüşlük kahvesine.


Sahilden,


Chagall sever pansiyonun önünden,


Fatih'li Ercü'lü deniz manzarasıyla,




Gümüşlük sahili.


Günün en güzel sürprizi, Tarçın sağlığına kavuşmuş bizi karşılıyor.


Bisiklet sever bu kuçuyu sevmeyenimiz yok.


Artık Fatih'le de tanışıyorlar.


İyi de anlaştılar.


Gün, yine çok güzel sona eriyor.


Akşam kızıllığında bisikletlerimiz.


Akşam oldu, hüzünlendin mi sen yine?


Erdal, Turgutreis'e geri dönecek.
İyi akşamlar Erdal, iyi ki sen de katıldın bu geziye.
Ön planda Tarçın ve Ayşe sevgi pıtırcıkları.


Gümüşlükte günün son dakikaları.


Keyfini çıkarın a dostlar.


Karabatak batmadan önce.


"Ne o? Gidiyor musunuz? Karpuz kesmiştik!"


Gidiyoruz ama döneceğiz.


Bu böyle yarım kalmayacak.

Çok yakında…

..

.


Bu günün rotası.
Bodrum-Turgutreis-Akyarlar-Turgutreis-Gümüşlük




Hiç yorum yok: