13 Şubat 2014 Perşembe

4. gün




Ne tatlı arkadaşlarım var benim.
Bloğumda yazdığım bisikletsizliğimiz başıma vurması konusunu çok ciddiye alıp, beni bütün gün arayıp hatırımı sordular.
Hala da soruyorlar.
Dedim ya çok tatlılar.

Son1 ay her gün  bisiklet turu yapıp, birdenbire bisikletten 3 gün uzak kalınca, uzay aracı ile bağları kopmuş astronot gibi kalıverdim uzay boşluğunda.

Ahşap atölyesinde çalışmalar yeniden yoğunluk kazandı ve ben bisiklete sadece pazar günleri zaman ayırabileceğim. Gerçekten çok acayip bir durum bu.
Gündüz bütün zamanımı aldığı yetmezmiş gibi, bütün enerjimi de alan bir iş olduğu için akşam işten döndükten sonra da bisiklet kullanacak gücüm kalmıyor.
Oysa atölye işleri yeniden başlayacağı için sevinmiş ve Bodrum-Ortakent arasını bisikletle gider gelirim diye düşünmüştüm.
Sabah yataktan zor kalkıyorum, bu yüzden bisiklete bakamıyorum bile.
Akşam eve dönünce akşam turu yaparım arada diye düşünsem de henüz bunu gerçekleştirecek gücü bulamadım kendimde.
Ama bu daha başlangıç. İlerleyen zamanlarda  bu tempoya alışıp, hafta içi akşam saatlerinde bazı günler tur yaparım diye düşünüyorum.

Hadi hayırlısı…



Bisikletsiz geçen 4. gün.

Hiç yorum yok: