6 Ocak 2021 Çarşamba

Atahan'ın bisikleti..

30 Aralık 2020

Yeni yıla girmeden her günü değerlendirmek istiyorum ama bu günkü "Çalgıcı Team" buluşmasına "Hava kapalı, öğleden sonra güneş çıkarsa pedallarım ben." deyip gitmedim.

2 gün karantinanın ardından 2 gün de yağmurlu hava yüzünden bisiklet antrenmanına çıkamadım.
Gerçi dün akşam, ameliyattan 5 ay sonra ilk kez koşmayı denedim. 5 km koştum ama ancak 9/km pace ile koşabildim.
"Pace", 1 km yi ne kadar zamanda koştuğunun ölçüsüdür. Yani ben 5km yi 45 dakikada koştum.



Güneşin yüzünü göstereceği yok ama yağmur da yağmayacak belli.
Günü boş geçirmek olmaz, 13:30'da bastım pedala.



Evden Kepez varyantı tırmanmam 45 dk sürdü.



Batı çevre yokuşunu inmek için rüzgarlığımın önünü kapatmak için durduğumda, Atahan ve Bülent, Termessos tarafından çıkageldiler.
Atahan, "Vay abi, bizden sıkıldın mı hemen? Tek başına çıkmışsın." diye lafı çaktı ama bu hoş tesadüfü, Batı Çevre inişinde 70 km sürate çıkarak kutladık.



"Yarın yılın son günü, yapar mıyız bir kutlama turu?" diye sordum.



"Yarın, yeni yıl alışverişi filan, zamanımız olmaz." dediler.
Ben de Hurma'ya kadar devam edip geldiğim yolu tekrar dönerek uzun yoldan eve döndüm.



Yarın ne olacağı belli olmaz, ne de olsa yılın son günü.


 

1 yorum:

nezihoget dedi ki...

Buraya yorum yazabilirsiniz.
Yorumlarınız benim için çok önemlidir.