6 Ocak 2021 Çarşamba

Happy New Year

31 Aralık 2020






Pandemi yüzünden yılbaşı eğlenceleri yasak ve bu akşamdan başlayarak 4 gün sokağa çıkma yasağı var.

Yasaklar yüzünden biz 3 müzisyen herkes gibi yılbaşını evde kutlayacağız.



Tipik bir yobaz ailesi.



Buluşma yerine erken gelince, arkadaşlarımı beklerken sağı solu, biraz da kendimi digital sabitleme operasyonuna tabi tutuyorum.



Buranın adı "ATM park"



Buluşma yerini yanlış anlamışlar o yüzden biraz geciktiler.



Olsun, kalpler bir nasıl olsa.



Çakırlar'a doğru bastık pedala..



Çandır deresi boyunca uzanan bu yolda trafik yok denecek kadar az.



Çakırlar'dan Yarbaşçandır yoluna devam edince, yokuş başlamadan önce 2 tane çeşme var.
Buradan bedava su almaya geliyor millet.
Böyle bir nimeti kirletmek cahil halkımızın görevidir.
Bizim ve cahil olmayanların görevi de bu nimeti temiz tutmaktır.
Temizlik işine giren bir hayırsevere yardım ediyor Bülent, biz onları seyrederken.



Biz seyrediyoruz çünkü zaten 5 dakikalık bir iş.
2 kişi hemen hallediverdiler.



Keşke hiç kirletilmese!
Hemen yan tarafta çöp kutusu da var üstelik.




Dönüşte biraz nabız yükseltelim dedik ve hızımızı yükselttik.



Bülent, Atahan'ın hızına uymuş sanırım, onlardan önce geldim.



Onlar da hemen arkamdan köprüde beni yakalıyorlar.



Birlikte buluşma yerine kadar pedallıyoruz ve birbirimize "İyi yıllar" deyip ayrılıyoruz.





Benim için tur bitmedi..



Batı Çevre yokuşunu tırmanmadan tur bitmez.

2020'de zor günler geçirdik, resmen hayatta kalma mücadelesi verdik ama her ne olursa olsun, her saniyesini yaşamaya değerdi.
Ben, yaşadığımız her güne şükrederek 2020'ye veda ediyorum.
Yaşayacağımız her günün kazancımız olması dileğiyle.
Yeni yılınız kutlu olsun.
...
..
.


 

1 yorum:

nezihoget dedi ki...

Buraya yorum yazabilirsiniz.
Yorumlarınız benim için çok önemlidir.