12 Şubat 2017 Pazar

3.5 silahşörler.

12 Şubat 2017
Pazar

BBK İzmir'e gitti, biz de Milas'a gidelim dedik.



Lapierre candır demiştik.
Doğrudur.
Bu turda da canlığını yaptı sağolsun.



Bodrum'dan 2.5 kişi katılıyoruz tura.
Ben, Burak (1/2),  Mehmet.



Alp'de Torba'dan katıldı, olduk 3.5 kişi.

Bodrum'dan çıktıktan 5 km sonra Burak gerilerde kaldı, 
biz devam ettik.
"Beni beklemeyin siz devam edin abi." deyince onu kıramadık.



Hava alanı sapağına varmadan senkronize su takviyesi.



Komik arkadaşlarım var.



Karşımızdan esen soğuk rüzgar bizi biraz yavaşlatıyor elbette.



Milas yokuşundan önce toplanıyoruz.



Mehmet, yeni katıldı aramıza.
O da yakın zamanda yol bisikleti alacak, o zaman önden gidip bekleyen o olacak.



50. km sonunda, Muğla'ya giden yolda, Boğa yokuşunun başladığı yerde bulduğumuz lokantada (Milasa) yemek molası veriyoruz.



Alp'i beklerken çaylama yapıyoruz Mehmet'le.



Sonrasında gelsin köfteler.



Dönüşte beni özgür bırakıyor arkadaşlarım,
"Sen gazla abi, herkes kendi temposunda takılsın."
Rüzgarı arkama almışım, benden mutlusu yok diye gazlarken arka teker gümlüyor.
Özellikle lastik patlatsın diye bükülüp yola atılmış sanki bu iğne.
Öne değil de arka tekere saplanması da ayrı bir muamma.
Yedek iç lastiğim var.
10 dakikada değiştiriyorum.
Bu arada Mehmet bana yetişiyor.

Bu günkü 100 km turu şahane geçti.
Özlemişim Milas yolunu.






...

.

.



Hiç yorum yok: