27 Temmuz 2016 Çarşamba

Sıcaklık kaç derece?

27 Temmuz 2016
Çarşamba

Akşam turlarına devam..
Deltaları Forsu, İhsan bro ile ..




Ben onun eski bisikletiyle, o da yeni gözdesi Specialized ile.



Arabaya da bir aksesuar eklemiş.



Bu adam iyiden iyiye bisiklet sevdalısı oldu.



Bu günkü antrenman sotamız, Kızılağaç-Çamlık-Kızılağaç.



Delta, yeni bisikletine aşık oldu.
Bu ne güzel bişi böyle NeOcum, iyi ki aldırdın bunu bana.



Bir önceki bisikletini de ben aldırmıştım.
Şimdi bende..
Anladın sen onu..!


Çamlıkta küçük bir mola, 10 dk.



+5 dk da tam yola çıkarken İhsan'a gelen telefon yüzünden eklendi.



Bu sayede köyün güzel köpeğini sevme şansım oldu.



Gel bakayım sen buraya..
Aman da ne tatlı bir şeysin sen yahu..



Delta kıskandı bu durumu,  Bodrum'un en hızlı bisikletçisi havalarında poz veriyor.



Yahu bırak şu hayvanla uğraşmayı, kıskenç.



Dönüş inişinde benim lastik patlıyor.
Arıların bölgesinde, yanıma 29 diye aldığım 26 inç  iç lastiği, 29 janta takmayı başarıyoruz.
Sokulmadık, ayaktayız.



Turun sonu.



Sevdim KTM Ultra'yı.



İhsan' da yeni cicisi için arabada halılar seriyor.



Bir de bisiklet parkını öğrense!



Yarın yine yapacağız.


...

..

.





1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de istiyorumm