25 Temmuz 2016 Pazartesi

Özlememişiz..!

24 Temmuz 2016
Pazar

Uzun zamandır BBK pazar turu yapılmıyor.
Çünkü yaz, çünkü çok sıcak.
Dedim ki "Milleti gaza getireyim, özledik filan diye, belki 10-15 kişi pedallar!
"Evet, evet, çok özledik, hadi yapalım." nidaları yükselince umutlandım ama ...



Bir arkadaşımın satmak için bana verdiği bu yakışıklı Specialized Rockhopper ile tura çıkıyorum bu gün.



Büyük boy bir bisiklet ve üzerindeki donanım XT olarak modifiye edilmiş.



Süper bir bisiklet, keyifle pedallıyorum.



Kızılağaç camisi yenileniyor.
Yıkılıp yenisi yapılıyor.
Eskisi küçüktü ama çok güzeldi.
İşgüzarlık!



Buralarda son günlerde birkaç yangın üstüste oldu ama çabuk söndürüldü.
Şükür.



Bodrum'un bozulmamış doğasında pedallamak gibisi yok.



İşte geldim bile.



Burada buluşacağız bisiklet sevdalıları ile ama ...



Ortada ne bisiklet var, ne de sevdalı..



Yine de plaja inip etrafa göz gezdiriyorum.



Tanıdık kimse bile yok.



Bir kaç arkadaşımı arıyorum, gelen giden var mı diye..
Sonra da bir ağacın gölgesine uzanıyorum.



Erken gelip dönen bir kaç arkadaş olmuş.



Aslı ile İhsan gelecekler, yoldalarmış.
Bekliyorum.
Bu ağaç gölgesi bana meditasyon oluyor.



Bakkalın yanındaki asmada üzümler olmaya yüz tutmuş.



Bir kaç tanesinin tadına bakıyorum, 1 hafta daha var olgunlaşmaları için.



Aslı ile beklemedeyiz.



İhsan yoldaymış.



Bekleriz efems.



Tüm şımarıklığıyla o da aramızda.



Çamaşırhane yolunda, geçen gezide İhsan'ın yakın ilişkiye geçtiği kaktüsü de ziyaret ediyoruz elbette.



Kaktüs, İhsan'a rağmen hayatta!



İhsan'ın bisikletinin lastiği iniyor.
Adam sürekli olay!



Neyse, yanında tüp var, onunla lastiğini şişiriyor.



Dönüşte, Deliağa'da deniz molasındayız.
Mine' de orada, yanımıza geliyor..



Muhteşem üçlü, bira ile tur kutlamasında.



Deniz bizi bekler.



Güzel bir tur sonrası deniz gibisi yok.



Bu da Deliağa'nın sörfçü ördeği.



Gelemeyenler çatlasın.



Yine çok eğlendik.
Ya siz?


...

..

.





Hiç yorum yok: