23 Mayıs 2016 Pazartesi

2 x 110 = 220

15 Mayıs 2016
Pazartesi

Salı günü, Muğla'dan başlayacak olan Gökova Bisiklet Turu'na katılmak için bir gün önceden yola çıktım.



Hava bisiklet için mükemmel, çok sıcak değil ve rüzgar yok.



9.20 de Bodrum'dan yola çıkıyorum.



11.20 de Milas yokuşu başındayım.



Milas yokuşunu 19 dk da çıktım.



Karşıda Boğa yokuşu.
 Yanımdan korna çalarak geçen araba da tur için Muğla'ya gidiyor sanırım.



15 km lik Boğa yokuşunu yarıladım.


Bu üçüncü tırmanışımda hiç dinlenmeden çıkmayı istiyordum ama son 3 km kala pes ettim.



Önümde daha 55 km yol var, deliliğin lüzumu yok.



25 dk mola iyi geldi.



Mola hariç 53 dk da çıktım Boğa yokuşunu.



Yatağan'a doğru inerken çılgın bradırs (Birsel kardeşler) beni görüp duruyorlar.
Onları Pınarbaşı'na yönlendiriyorum.



Ördekli havuzun yanında güzel bir öğle yemeği yiyoruz.



Onlar arabayla Muğla'ya devam ediyorlar, ben de bisikletle.



Yemekten 1 saat sonra ihtiyaç molası.
"Goca Muğla" gazozu ve dondurma.



Son 10 km.



Son 10 km yi bu arkadaşla birlikte pedalladık.



Davut, Muğla girişinde yol arkadaşını beklemek için kalıyor.



Ben de kamp alanına pedallıyorum.



Bodrum'dan gelen diğer arkadaşlar da yeni kuruyorlar çadırlarını.



Ben 5 dakikada bitiriyorum kurulum işini.



Yeni çadırını ilk kez kuran Füsun, Bahadır'dan yardım alıyor.



Esen tecrübeli, çadırını kurmuş, eşyalarını toparlıyor.



Olgun' da ilk kez kalacak daha dün aldığı çadırda.



İbrahim ve Tevfik, grubun sağlam pedalcıları.



En şahane yer bana kalmış.



Füsun'un yeni çadırıyla başı dertte.
"Keşke evde bir kere kursaydım" diyor.



Çimlerin üzerindeki tek çiçek, benim çadırımın önünde.



İlker ve Emrah işlerini çoktan bitirmişler.



Bir yeni çadır da Bahar'da..
Fermuarını bozmuş..
Olsun, kafalar bozulmasın.



Muğla'nın Kışla Parkı kamp alanı oluverdi.
Yaklaşık 200 çadır.



Yorumsuz.



Meyzen'de akşam yemeği.



Rakı paklar bizi..



Yarın erken kalkılacak, haydi herkes çadırlara.



"Koğuş kalk." sesi ile uyanıyoruz.



Çadırımdan gökyüzü.
Hava yine şahane.



Basın özgürlüğünün olmadığı bir ülkede Basın kartının ne hükmü olabilirki?



Benim için GBT burada biter...
Onlar Marmaris'e Ben Bodrum'a...




Pazartesi; Bodrum-Muğla 110 km.
Salı; Muğla-Bodrum 110 km.

Özgür pedallara...


...

..

.






Hiç yorum yok: