5 Eylül 2015 Cumartesi

Akşam sefası

5 Eylül 2015
Cumartesi

Gün ortasında güneş hala yakıcı etkisini sürdürüyor, bu yüzden akşam saatleri pedallamak için uygun bana.
Keşke sabahın erken saatlerinde uyanık olabilsem çok daha şahane olurdu ama ne yapalım ki ben gece yaşayanlardanım.




Evden çıkıp Bitez'e yaklaştığımda çektiğim bu fotoğrafta saat 19.14



Güneş herşeyi kırmızıya buluyor bu saatte.
Dilek Tepe'de gün batımını yakalayabilecek miyim bakalım?



Malesef ucu ucuna kaçırdım.
19.30
Gün batmış.



Ortakent sahilinde 3-4 dk soluklanmaca.
19.40



Ortakent'ten ayrılış.
19.43



Dilek Tepe'sini aşıp Bitez'e yaklaşırken flaş otomatik olarak devreye giriyor artık.
19.59



Flaşı kapatıyorum, o zaman da net olmuyor fotoğraf.
Makine benden akıllı.
20.00



Bitez'de okul bahçesinde düğün var.
20.08
Henüz erken ama 4 tane teyze erkenden gelip en faça yeri kapmışlar.
Hoparlörlerden Serdar Ortaç şarkısı fışkırıyor;
"Kimse sana canım cicim balım demesin"
"Ben gülerim, bırak hayat sana gülmesin"
Bu çocuk şarkı sözü uleması.



İlerleyen saatlerde gelip düğün fotoğrafları çeksem mi acaba?



20.24
Eve varış.
Güzel bir akşam gezisiydi.
Yokuşlardaki kondisyonumu beğendim.

Hadi artık siz de yavaş yavaş bisikletlerinizi hazırlayın.
Yakında turlar başlıyor haberiniz ola.


...

..

.




Hiç yorum yok: