10 Haziran 2015 Çarşamba

Mutluluk hormonu.

9 Haziran 2015
Salı

17.30 da Yalı'da buluşup antrenmana çıkacağız yine.
İhsan'ın araba dolmuş, ben önceden çıkıp oraya pedallayayım, belki denize de girerim kimbilir.



Yokuşbaşı'ndan çıkarken yolun sağına park etmiş bir kamyonet.
Yolun karşısındaki dükkandan malzeme taşıyorlar.
Emniyet şeridinden bisiklet sürerken benim ödüm patlıyor, bu adamlar sağ şeridi işgal edip, bana da geçecek yer bırakmamışlar.
Bu ne saygısızlık yahu!



Kızılağaç yoluna sapınca daha rahat bir sürüş yaşıyorum ama burada da saygısız sürücüler yine beni neredeyse yok sayarak dibimden geçiyorlar.



Sağ salim Yalı sahiline varıyorum.
Denize dalıp çıkıyorum ve rahatlıyorum.



Denizin kelebekleri..



Sahilde şezlonglar hala boş.
Yaz gelmedi bir türlü.



Yalı kafede Deniz'e rastlıyorum.



Arkadaşı Nihan'la bisiklet yolları ve bisikletin trafikte hakları üzerie konuşuyor ve çözümler üzerine tartışıyoruz.
Bu konuda yapacak çok şey var ama herkes bisiklet yolları yapılsın diye tutturmuş.
Oysa hala Bodrum'da 1 tane bile "Bisiklete Dikkat" tabelası yok.



Arabanın lastiği patlamış, o yüzden yarım saat geç geliyor arkadaşlarım.



Olsun, 



Haydi pedallara basın bakalım gençler.



Ayşe diyor ki; "30 dakika sonra mutluluk hormonlarımız çalışacak."



O zamana kadar mutsuz mu olacağız?
En azından ben değil.
1 saat pedalladım bile onlar gelene kadar.



Çiftlik'te su takviyesi için durduk.
Fotoğrafını çekmek için yanıma çağırdığım kuçu, bacaklarımı yalamaktan poz veremedi.
Biz buna "Yalaka" diyoruz.



Mesut'un efsane mopedinin biraz eskimişi.



Çok yakıştı Delta, sen bundan al bir tane.



Mesut, "Herkes bir gün mopetçi olacak." diyor.



Ben bile mi?



Bu nasıl sele arkadaş?
Ben oturamam buna.
Delta nasıl oturdu?



Bana ne, herkesin selesi kendine.



Güneş enerjimiz sonsuz.



Bu bozuk yollarda Mest biraz geride kalıyor ama..



Yol bisikletine çok alışmış, "Öbürüne binmek hiç içimden gelmiyor. Yarısı kadar güç harcıyorum bununla." demekte.



Çamaşırhane denilen noktaya geliyoruz.



Benim BeBeK coştu yine, ağaç gördümü dayanamıyor.
Bi maymunluk var bu bisiklette ama çözemedim daha.



Sahibine çekmiş herhal..



Neden herkes gibi normal olamıyorum bilmem.



Olabildim.



Herkesin keyfi yerinde, mutluluk hormonları tavan yapmış durumda.



Delta hala sulukla kavga ediyor.
Huysuz n'olcek.



Saat olmuş 19.00
Benim akşam 21.00 de sahnede olmam lazım.
Hadi eyvallah gençlik.



Çamaşırhane'den ev 1,5 saat sürüyor.
Olsun, işe yetiştim yine.





...


..


.





Hiç yorum yok: