22 Nisan 2015 Çarşamba

Sadece su..

22 Nisan 2015
Çarşamba

Yok arkadaş, yaz maz gelmeyecek bu yıl.
20 derecenin üzerine çıkamadı hava bir türlü.
Soğuk bir rüzgar da olmasına rağmen en azından Yalıçiftlik turu yapayım dedim.


Bir Korsan Tur lafıdır gidiyor.
Bu turun adı da Korsmayan Tur.

Face'de yazdım ama kimsenin geleceğini sanmam.


Ben yine de saate uygun davranıp yola çıktım.



Kızılağaç girişindeki bu yolu 2 senedir bitiremediler bir türlü.



Ben daha fazla bekleyemecem gari.



Daha da kullanmam öbür yolu.



15.01 de, buluşma yeri Mangalcı önünde hiç kimse yok.
Ben de öyle tahmin etmiştim zaten.
Dido, kahvaltı, tur sonu balık, her molada börek ve kek seçeneği sunmuyorsan tek başına kalırsın işte böyle.



Mangalcı'dan Yalı sahiline 15 dk da varıyorum.
Terden sırıksıklam olmuş giysilerimi çıkarıp güneşe seriyorum.
Yanımda deniz malzemem yok ama olsun, güneşle aramda hiç bir şey istemem zaten.



Her şeyim kuruyana kadar güneşlenip dinleniyorum.
Deniz buz gibi, hava buz gibi esiyor, bu yüzden de yüzmek içimden gelmedi zaten.



Papatya mevsimi henüz geçmedi.
Şu sıra sarı papatya gündemde.



Evimin Escher merdivenleri.


Her geçen gün kendimi daha zinde hissediyorum.
İki bacağımda eski performansına yaklaşıyor git gide.
Yine de eski formumun henüz yarısında sayılırım.
Yoksa çoktan Fethiye yoluna çıkmıştım.
Yine de kafam gidip gelmiyor değil hani…!



..

.





Hiç yorum yok: