9 Şubat 2015 Pazartesi

Ortaköy' mü, Ortakent' mi?


8 Şubat 2015
Pazar

Bu pazarı sakin geçirmeye karar verdim.
Biraz tek başına olmakta yarar var.
Kafanı dinlersin, kendine yararsın.


Atölyede de biraz işim var zaten



Dünkü MTB turunda tanıştığım Ebru'nun bisikleti tezgahta.
Sıkı bir bakıma ihtiyacı var.
İyi bir temizliğin ardından bir iki tel değişimi ve genel ayarlarıyla uğraştım.
Sorunsuz güzel bir bisiklet ama biraz ihmal edilmiş doğrusu.
Ruble temizliği en az yarım saatimi aldı.

Bulutlu ve kasvetli hava, öğleden sonra parçalı bulutlu olunca benim de bisiklet zamanım gelmiş demektir.



Balkonda kahve ve börek.
"Bitez beni çağırıyor."



Bitez'i fazla bekletmek olmaz.
Hızlı bir hazırlanma ile köyiçine doğru pedallıyorum.




Hiç duraklama yapmadan, Aktur'a.
Karşımda Aktur yokuşu.



Bugün yokuşta hiç zorlanmıyorum.



Aferim NeO, iyi gidiyorsun.
Hergün antrenman yapmanın yararını görüyorsun.
Yakında Tur Dö Fırans filan mı olur bilemem artık.


Yokuş bitti bile.
Daha yeni başlamıştık!



Düşündüğünüz şeyi yazmıyacağım işte.




Dilek Yolu'ndan Ortakent'e süzülüverdim.
Bu pazar günü de şahin-doğan tarzı, açık egzostlu arabalarıyla, mahallenin kızlarına hava atmaya çalışan delikanlılar ortalıkta.




Güneş bazen güzellikleri parlatmak için özel bir çaba harcıyor sanki.




Ortakent sahili çok sakin.
Beni de bir anda sakinleştiriyor.




Her ne kadar durmasam da hızım durmaya yakın.




Bu aile pazar gününü balık tutarak eğlenmeye ayırmış.
Gerçekten de gülüşüp eğleniyorlardı.
Özendim resmen.




Sahile gelsek de feysten kopamayız.




Bir yerde oturup çay içmek istedim ama yanıma para almadığımı farkettim.
Neyse, suyum var.




Manzara desen 10 numara, 5 yıldız.






Dönüşü Ortakent köy içinden çevreye bağlanarak yapmaya karar verdim.
Aklıma gelmişken, ben Ortakent'le Ortaköy'ü hep karıştırırım.
Buraya Ortaköy, İstanbul'dakine de Ortakent diyesim var hep.
Çünkü burası köy, orası şehir.




İşte ispatı, köy evleri.



Bir başkası.



Bu da belki de bir ahır.




Yeni tarz ama o da bir köy evi.



Bunlar da eskiler.




Bu turumuz da burada sona eriyor sevgili pedal dostlarım.




Umarım sizin de hafta sonunuz benimki kadar dingin ve keyifli geçmiştir.

Sevgiyle kalın.



..

.






1 yorum:

Cengiz Saraç dedi ki...

Doğru yere mi yazıyorum bilmiyorum ama yazı ve fotoğraflarınıza bayılıyorum Nezih Bey. Eğer kabul ederseniz aranıza katılıp pedal çevirmek için ben de zamanı iple çekiyorum...