24 Aralık 2014 Çarşamba

70 olmadı, 44 verelim.

24 Aralık 2014
Çarşamba

Kerim'in isteği üzerine bugün bir yol turu yapacağız.
Niyetimiz Bodrum'dan havaalanına gidip dönmek.
Biraz yüksek tempolu olsun istiyoruz.



Ben yine buluşma yerindeyim ve yine bekliyorum.



Neyse fazla bekletmeden Kerimof asfaltı tırmalayarak çıkıyor yokuşu.

Yüksek tempolu sürüşümüz benim son günlerde fazlaca kendimi yormam yüzünden istediğimiz seviyede olmuyor.
Kerim Güvercinlik yakınlarında gözden kayboluyor.
Güvercinlik'ten sonra, Meşelik yokuşunu çıkınca Kerim'in hızını kesmemek için Güvercinlik'te kalıyorum.



40 yıllık artkadaşım Güneş'e uğruyorum.
40 yıllık hatırı olacak bir kahve içiyoruz Kerim'i beklerken.



Kerim gelince de kahveye gidip birer çay içelim diyoruz.



Molasız bir tur yapacaktık ama olmadı.



Kahvede masamıza sarkan domatesler.



Çaylardan sonra hemen yola çıkıyoruz.



Yüksek tempolu sürüşümüze devam ediyoruz.



Benim yüksek tempoma göre tabi.



Arada da fotoğraf çekmek için tempomu düşürüyorum.



Bir bakıyorum ki Kerim yine gözden kaybolmuş.



Manzara durağında arkadaşını görüp durmuş.



Kerim'in performansına yetişmem için daha zaman var demekki.



Küçük ayarları hiç bitmez.



Yapacağım derken bozmasın da..!



Neyse bozmayı beceremedi.
O da yakında iyi bir teknik eleman olacak.



Şimdilik artist bir velepitçi olsa da.. :)



Rixos otelden sonra rüzgar tüneline giriyorum.



Bodrum'a kadar bu şekilde pedallıyoruz.



Ben de fazla yorulmamış oluyorum.



Antrenmanlara devam edeceğim ve eski performansıma erişeceğim.
Çalışmak, çalışmak, çalışmak.
Başka yolu yol bunun.



Nevzat büfenin çaylarıyla dinlenmece.



Kerim'in yeni forması pek de güzelmiş.



Detay fotoğrafı da alalım.



Benim formam da fena değil hani..



Yakında açacağımız bisikletçi dükkanımızda bunlardan bolca olacak.



Bizi takip etmeye devam ediniz.



Yakın zaman içinde, Bodrum'da kaliteli bir bisiklet dükkanı hizmetinizde olacak.
Uygun mekan arayışlarımız sürüyor.
Aklınızda olsun.



Arkadaşımız Beysun'a bir ziyaret.



Onun da bir çayını içelim.



Hava bugün çok güzel, 



Dışarı da olmak da..



Gelsin bir çay daha..



Kedisiz blog olmaz.



Bloğumun süsleri onlar.



İyi bir temizliği hak etti BeBeK.

Önümüzdeki birkaç gün hava yağışlı geçecek, bu yüzden belki de 2015 e kadar ara vermiş olabiliriz.

Herkese mutlu bir yeni yıl diliyorum.

Sevgiyle…



..

.





Hiç yorum yok: