28 Ağustos 2014 Perşembe

Black Dog

28 Ağustos 2014
Gece antrenman turları tüm hızıyla devam ediyor.
Gemici kursundan çıkıp, akşam yemeği faslını bitirince, akşam turunu hatırladım.
Emrah'ı aradım, İçmeler'e doğru gitmişler, birazdan dönüşe geçmişler.
Hemen hazırlanıp çıktım.
Bastım pedala..
Böyle durumlarda hızlı gidiş diye bişi deniyorum.
Akşam trafiğinde ilaç gibi geliyor.

İçmeler Tersanesin'de dönüş yolunda yakalıyorum BBK'yı.
Birlikte sohbet ederek dönüyoruz.
Bu tür geziler en yavaş gidene göre ayarlandığı için sohbet ederek sıkılmadan pedallıyorum.



Kumbahçe meydanında mola..


Hemen her gezide bir kuçu bizimle tura katılıyor.
Bu sefer de bu "Kara" bizim maskotumuz oldu.



Bir süredir görmediğimiz arkadaşlarımız aramızda..



"Kara" kuçu ilgi odağım oluyor.



Led Zeppelin - Black Dog



Kaan, 2 aydır bisiklete binemiyormuş işlerinden dolayı.



Kara ile elim..



Kara ile biz..



.. ve hatta kara ile ben.



...



...



Yola devam edelim..



Kara da devam ediyor Emir'in yanında.



Biz caddeye çıkınca Kara, kaldırımdan devam ediyor ve onu gözden kaybediyoruz.



Marina tarafında..



Veranda'ya varıyoruz.



Burada biraz takılıp sohbete devam edeceğiz.



Önden gelenler bisikletlerini park ediyor.



Fışkiyeler tam gaz çalışıyor.



Korsan kankalar.



Hoş kız doğrusu.



Bisikletler parka..



Biz sohbete..



Yarın gece, Bahar'ın yaş gününü kutlayacağız burada.

Görüşürüz.


..

.





Hiç yorum yok: