5 Mart 2014 Çarşamba

Akıllı olun!

Ne güzel yağdı ama değil mi?
Bereket olur umarım.
"Riskler" yazımı tamamlamaya çalışıyordum camdan dışarı bakarak acaba yağmur diner de kısa bir tur yapar mıyım diye.
Baktım yağmur durdu, hemen hazırlanmaya başlamıştım ki Fatih; "Alışveriş için çıkıyorum, bana eşlik eder misin?" diye telefon edince istemiyerek vaz geçtim pedallamaktan.
İyi de oldu.
 Öğleden sonra, birlikte güzel zaman geçirdik.


Tepecik camisi karşısında Fatih'in beni almasını beklerken, camide bir cenaze kalabalığı vardı.
5-6 kuçu da karşı kaldırımda durmuş onları izliyordu.
Tam fotoğraflarını çekecekken pozisyonlarını değiştirip yanıma geldiler.
Özellikle bir tanesi bacağıma kafasını dayayıp ayrılmadı bir süre.


İşte bu soldaki, gelene geçene havlar, kimi zaman bana da havlar ama bugün başka bir hallerdeydi.
Yağmur yüzünden olabilir mi?
Kimbilir?
Onların da türlü ruh halleri var bizim gibi.

Alışveriş mekanında dolaşırken yeniden bastırdı yağmur, iyi ki çıkmamışım, yine sağlam ıslanacaktım.
Sonra da güneş açtı ama olsun, dedim ya iyi zaman geçirdik Fatih'le.

Yemekten sonra hallendim yine, gündüz pedallayamadım ama ne zamandır gece turu yapmadık şimdi neden olmasın dedim.
Feyste küçük bir yazışmanın ertesinde 20:30 da buluşmaya karar verdik Fatih ve Hacı ile.


Buçuğa sekiz kala oradaydım.
Biraz dolandım ama kimse yok.
Nerede bu millet?


Hacı, Bitez'den pedallayıp geldi, yüzüm güldü.


2 dk sonra Fatih' de damladı.
Haydi, İçmeler'e kadar gidelim dedik.
Sakin bir tempo ile sohbet ede ede gidip döndük.


Kahve Dünyası'nda kahve içip sohbete kaldığımız yerden devam edelim dedik.


Hava yine şahane, sohbet ondan daha şahane.
Hacı, aldığı Brooks marka selesinin ne kadar yararını gördüğünü anlatıyor.
Her popoya lazım bunlardan deyip duru.
Tamam anladık, biz de alalım gari ama öyle ucuz bir şey değil tabi.
Her iyi şeyin bir bedeli var.
Konu bisiklet olunca da paran varsa veriyorsun.


Değerli zamanlarımızı dünyanın en güzel sporuna ayırmak bizim seçimimiz.
Onun sayesinde muhteşem arkadaşlıklar dostluğa dönüşüyor.


Mutluyuz çünkü arkadaşlık dünyanın en değerli kazancı.

Yağmurlu ve fırtınalı bir günün gecesinde bisikletle dışarı çıkmama annem; "Delirdin mi?" diye tepki veriyor.
Sadece annem değil, bir çok kişi  bu düşüncede birleşiyor ama delirmediğimiz ortada.
Hatta ben ve her fırsatı pedallamak için buluştuğum arkadaşlarım çok akıllıyız bence.
Siz de akıllı olun, pedallayan arkadaşlar edinin.
Ya da bize katılın.

Sevgiyle.


..

.




Hiç yorum yok: