16 Şubat 2014 Pazar

Gocuman sevgiler…

Her zaman olmaz ama bazen oluyor işte, hayatın renkleri benim için bazen anlamsızlaşıyor.
Bazen hayatı gri ve tonları olarak görüyorum.
Bu gün de onlardan biri oldu.

Gece yatmadan tüm neşem uçtu gitti.
Tüm hafta boyunca bu günü beklemiştim oysa.
Pazar gününden sonra hummalı bir marangoz atölyesi programı başladı ve ben çok ağır bir tempo ile çalışarak geçirdim 6 günü.

Saat saat, gün gün saydım tüm haftayı.
6 gün çalışıp hafta sonunda bisikletim ve bisiklet arkadaşlarımla çok renkli bir gün yaşayacak ve tüm haftanın yükünü pazar günü boşaltacaktım.

Cumartesi gecesi yatmadan önce bisikletimin son durumu beni kararttı resmen.

Neyseki arkadaşlarım yine imdadıma yetişti.
Her biri ayrı çözüm üretip, hafta sonunda BBK turunda olmamı sağladılar.



Sabah olunca cefakar ama kaprisli sevgilime son bir bakış atıp evden çıktım.


Sokağımızın son hali.
Kayrak taşlı yolumuzu yenileme çalışmaları sürüyor.


Fatih biladerim, yedek bisikletini de arabasına yükleyip beni aldı ve Mangalcı'ya ulaştık.


Herkes güleç, herkes pazarın güneşli yüzüne hayran.


BBK, rekor kırıyor ve 59 kişi ile en kalabalık turuna başlamak için toplanıyor.


Kahramanımız Emrah, günün programını açıklıyor.


Sağlam abiler de hazırlar.


Haydi eğlenceye...


Kızılağaç yollarından sahile..


Fatih'in yedek bisikleti yol arkadaşım.
Ayarsız ama eğlenceli bir bisiklet.
Yol boyunca, hatta tur boyunca heryerini kurcaladım, hatalarını onarmaya çalıştım.
Hayri usta da yardımcı oldu sağolsun.


Denizi ilk gördüğümüz yerde toplanma.


Ardından Yalıçiftlik Belediye kafede ilk mola.





59 bisiklet çok yer kaplıyor.


Erdal' da sürekli ayar çekiyor bisikletine.
Umarım o da yakın zamanda daha sorunsuz bir bisiklete kavuşur.


Güneşin keyfini çıkarıyoruz.
Kış gelmeyecek Bodrum'a, anlaşıldı.


Hatta baharı yaşadığımız şu günlerde Bahar, yaz geldi dedi bize ve deniz mevsimini yüzerek açtı.


Balıkçılar da var aramızda.
Tedarikli gelmişler ve akşam rakılarına arkadaş aramaktalar.



Öcel'ler, yeni arkadaşlar ve eskiler kaynaştık yine.


Her turda yeni arkadaşlarla tanışıyoruz.
Yine öyle oldu.
Yüzümün şekli o yüzden.


Çiftlik yolunda papatyalar.
Bu fotoğrafı çekerken yanımdan geçen Hacı bana "Şizofren" diyor.
Ben anlıyorum, "Narsist" demek istiyor.
Türkçesi sürçtü gari.


Yıldıray, geçen gezide benden aldığı -20 puan üzerine bu hafta kaskı ile tura katıldı.
Bisikletçiler hoşgörülü insanlar. Her türlü şakamı kaldırıyorlar.
Hele bi kaldırmasınlar. :)


Kerim çok bilgili bir bisikletçidir.
Çok yakın zaman kadar bisikletin "bi" sinden bi haberken, şimdi "buff nasıl bağlanır" konusunda seminer bile verebilecek bilgiye sahip oldu.
Aferim len sana.


İşte bu kare; turlarımızdaki kaliteli arkadaş paylaşımlarından birini anlatıyor.
İlk kez bu turda tanışan iki güzel insan.
"Buyurmaz mısın?"


Tezer ailesinin ana-oğul ikilisi.
Emir (Küçükkartal) ve annesi.


Çiçeklerimiz.
"Gel bakalım, 'haremlik' fotoğrafını çek gari." diyorlar.


Çiftlik köyü evi.


"Ben"


.. ve diğerleri...


Yalıçiftlik'e dönüş.


İniş keyfi.


Bu günün cefakarı.
Market bisikleti de olsa, bisiklet bisiklettir.


Güneşe doyamıyoruz.


Yalıçiftlik sahili, Bodrum'un en güzel sahili, bana göre.


Belediye kafenin güzel çaylarını son damlasına kadar içersiniz.
Ali Cengiz kafede malesef çok kötü çay yapıyorlar.
Oysa orayı çok severim ama çaylarını düzeltmezlerse beni ve çay seven diğer arkadaşlarımı kaybederler.
Yeri gelmişken, söylemeden duramadım.


Paluk.


Şömine.


Hadi Bodrum'a...


Sevgi..


Arkadaşlık..


Eşek arkadaşlığı..


Ayşe..


Mıstık kafe molası..


Onlar da artık arkadaş..


Küçükkartal..


Kask ağacı..


Benim için günün kahramanları..
Onlar olmasalardı bu gezide olamazdım.


Bodrum'da akşam olmadan..


Golden'ların duş zamanı..


Sokağımızın bakım çalışmaları devam ediyor.


Bu pazar benim için, her ne kadar gri tonlar üzerinde resmedilmişse de hayatımın en güzel günlerinden biri oldu. 

Bisikletçi dostlarıma hayatımda aldığım en anlamlı hediye için gocuman hem de gosgocuman teşekkür ediyorum.

Mahcubiyetim sınırsız.

Pedalınız kanatlı olsun.


..

.




1 yorum:

sevgi dedi ki...

Hadi gariii