8 Mayıs 2013 Çarşamba

Şu tamircilerden çektiğim...

Ucuza ve hemen işimi görünce ondan iyisi yoktur elbette ama genellikle işlerini kötü ve geç yaparlar.
Sırf onlara muhtaç olmamak için bir sürü alet edevat aldım ama hala bilgi ve teknik eksiklerim var.
Sonunda bir tamirci dükkanı açıp bu işi sonlandıracağım.
Bir tane işinin ehli bir usta bulmama bakar.

Ben de bu işte boş değilim elbet, Yıldız Makine Mühnedisliği'nde 3 yıl boşuna okumadım.
Ondan önce de Kocaeli Teknik Lisesi'nde Makine Ressamlığı.
40 yıldan beri de bisiklet kullanıcısı olarak bir çok şey öğrendim.
Çözerim ben bu işi.

3 gündür montaj için oyalıyor beni.
Bugün gittiğimde de hala elini sürmemiş olduğunu gördüm.
"Çok işim var, işin acilse başkasına götür." demez mi...!

Biz de bedava yaptırmıyoruz ki.
Ama iş öyle değil tabi, 2 tane motora bakıyor alıyor 100-200 tl.

Benim işim uğraştırıcı.
Yeni göbek takılacak. Vitesler frenler takılıp ayarlanacak. Uzun iş.
Aslında sadece göbeği taksa gerisini ben yapacağım ama...
Neyse.. Bu günü de atlatalım..
Yarın da aynı şey olursa alırım bisikleti.

2 yorum:

Turkish Cowboy dedi ki...

sabIrrrr sabIrrrr ya sabIIIIIIIIrrrrr.. :)

nezihoget dedi ki...

Sabır sabır nereye kadar.
Açacağım bir bisikletçi dükkanı, herkesi bu tip tamircilerden kurtaracağım.. :)