22 Mayıs 2013 Çarşamba

Spor çok yararlı bir şeydir.


Spor çok yararlı bir şeydir.


"Hava çok sıcak, daha erken saatte ya da akşam serinliğinde bisiklet turu yapalım."

"Daha kolay bir parkur yok muydu? Çok yokuş var bu yolda."

"Bisiklet yolları olsa herkes bisiklete binerdi."

"Şu Bodrum'da nerede bisiklete binilir ki?"

"Hangi marka ve kaç vitesli almalıyım?"

"Yokuşlarda zorlanıyorum ama düz yolda iyiyim."

"Belli bir yaştan sonra fazla zorlamamak lazım."

"Haftasonu geldim geziye ama çok az insan vardı."

"Doktor fazla zorlama dedi."

"Kaç haftadır gelemiyorum turlara, yokuşlarda zorlanır mıyım?"

"İşlerden hiç fırsatım olmuyor."

"Bu kiloyla bisiklete binilir mi?"

"Eskiden bisikletten inmezdim."

"Şu kolumdaki ağrı geçsin ben de katılacağım gezilere."

"Hocam yaş kaç?"

….
..
.

Hiç yorum yok: