13 Mayıs 2013 Pazartesi

Bisiklet cephesinde yeni bir şey yok!

Kahvaltımı bitirip Salcano'ya atladığım gibi sanayinin yolunu tuttum.

Tamircime uğrayıp Biss'in yine bitmediğini gördüm.

Şaşırdım mı? 
Hayır.

 Ön aktarıcı üstten değil, alttan bağlantılı olmak durumundaymış.
Yani üzerindeki değişmek zorunda.

Yarın Kerim Muğla'dan geçerken bırakıp yenisini gönderecek bana.

Yağmura yakalanmadan, kesilen internetin borcunu ödeyip eve dönmeyi başardım.
Her ne kadar TTnet veznedarı "Yakalanırsın." deyip, sözünün yerini bulması için beni geç bırakmaya çalışsa da...

Güzel bir yağmur yağdı ve hava rahatladı.
Baktım ki yavaştan güneş yüzünü gösteriyor, ben de laptopumu alıp Musto'ya çay içmeye gittim.

Önümüzdeki günlerde yapacağımız rotaları yeni bulduğum sitede hazırlarken zaman akıp geçiverdi.

Ercüment'in katılımıyla ilk rotayı belirledik.



Hiç yorum yok: