30 Ekim 2017 Pazartesi

Sosyete Turu

29 Ekim 2017
Pazar

 Herkes Cumhuriyeti bildiği gibi kutluyor.
Biz de bu gün sporumuzu yapıp, akşama da fener alayına katılmayı düşünüyoruz.


Turdaşlar, birer birer gelmeye başladılar buluşma yerine.



Benim dükkan buluşma yerimiz.



Oya' da geldi tamam olduk.



Gece yağan yağmurdan sonra hava biraz serin ama güneşli.



Takım yola hazır.



Trafiğin yoğun olduğu çevre yolu yerine, arka yoldan gidiyoruz.



Bu yolunda kötü tarafı da bazı yerlerinin çok dik olması.



Ben ayıp olmasın diye pedallıyorum ama kolay değil valla.



Oya bana kızıyor böyle fotoğrafları paylaşacağım için ama bisiklet sporunun fıtratında var bu. :))



Zaten, 15-20 m ya yürüdü ya yürümedi, tekrar selenin üzerine çıktı.



Arada da ben arkada kalıyorum.
Hiç fena gitmiyorlar hani.



Bizim burlada böle gonuşulur.



Yalı Kafe'de mola şart.



Oya, sabah kahvesini içmeden devam etmem diyor.



Bizler de limonlu çaylarımızı söyleyip..



Sosyal medyada minik paylaşımlar yapmadan duramıyoruz.



Kafam üşüyünce çözüm Oya'dan geliyor.
Teşekkürler güzel hediye için.



Bu kız İyilik Peşinde koşuyor.
Üstteki yazıyı tıklayın, siz de bu iyiliğe katılın.



Bu kadar mola yeter, hadi geri dönelim diyoruz..



Tam dönüş yoluna çıkmışken, BBK ile karşılaşıyoruz.



Yine aynı yere dönüp, onlarla takılmaya karar veriyoruz.



Ne iyi oldu karşılaşmamız.



Çok şahane bir sohbete dalıyoruz.



Kuçusuz olmaz.



Oya ile Oktay Bodrum'a dönüyorlar ama biz Nuri ile BBK turuna katılıyoruz.



Güzel bir tempo ile Çiftlik molasına varıyoruz.



Bir tek Umut yola devam edip, Etrim rampasını tırmanıp dönüyor. 



Bizse, eğlenceye devam ediyoruz.



Bir takım BBK'lıya "Sosyete" diyen adam bu işte.
Birkaç hafta önceki kolay yöne sapan bir gruba bu ismi yakıştıran meşhur Teoman işte bu!
Yaptığı şakayı ciddiye alıp, Jaws gibi atlayan bazı arkadaşlar olmuştu, isimleri lazım değil, onlar kendilerini bilirler.



Bu kahve sahipleri çok ilginç insanlar.
Saksıda telefon yetiştirmeyi başarmışlar.



Eskiden takıldığımız kahvenin sahibi de koca dut ağacını kökünden kesmişti.



O yüzden artık o kahveye hiç uğramıyoruz.



Çok da ilginç bir çoban köpekleri var.



Sanki zincirinden kurtulsa sizi bir lokmada yutacakmış sanıyorsunuz ama..



Aslında sadece sevgi ve oyun istiyor.



Bir kere oynamıştık.



Gerçi biraz hoyrat oynaşıyor, üstüneze zıplayıp, sizi yere devirmesi işten bile değildir.



Sigarayı bırakmanın sahte sigara ile mümkün olacağını düşünen Deniz arkadaşımız.
Bu iş kafada bitiyor, kafayı aldatarak değil.
Ben söylemiş olayım da...



Dönüş yoluna çıkınca, arkadaşlarımdan izin alıp biraz yüksek tempo pedallıyorum ve Yalı'ya iniş segmentinde kendi rekorumu kırıyorum.
Arada bir sınırları zorlamak lazım.

Sevgiyle ve bisikletinizle kalın.

...

..

.



2 yorum:

Ahmet Coka dedi ki...

yine keyifle okudum yazını nezih abi... son bölümde yazdığın üzere "sosyete" şaka(!)sına jaws gibi atlayanlardan biriyim. ben hala o yorumu çirkin buluyorum. yani jaws olmaya devam edeceğim...

nezihoget dedi ki...

BBK'yı ne kadar çok sevdiğimizi gösteriyor orada yazılan yorumlar. Bence çirkin bir yanı yok. ;)