7 Ocak 2015 Çarşamba

Rüzgarın fotoğrafını çekmek.

7 Ocak 2015
Çarşamba


Bakım için gelen (Mosso Elite SLX) bisikleti deneme sürüşüne çıkardım ve 1km yolda neredeyse dondum.
Kar soğuğu var ama kar yok.
Olsun, yukarıda güneş oldukça benim için her hava bisiklet havası.
Sıkı bir kuşam sonrası kendi bisikletim BeBeK'le yola düzüldüm.

Ne zamandır değirmenlere çıkmamıştım.
Askeri kampın yanından yokuşu tırmanıp değirmenlerin yokuşuna sarınca arkamdan esen poyraz bana ilk kez soğuk da olsa rüzgarı sevdirdi.
Çıkışın son metrelerinde pedal çevirmedim desem yeridir.



Aynı hızla değirmenlerin ilerisindeki araziye girecektim ama tepenin bu yüzünden kuzeyi gördükçe rüzgar etkisini arttırdı.
Bisikletin üzerinde duramaz oldum.
İndim ve değirmene kadar elimde sürdüm.
Bisikletimi koyduğum yer rüzgarın tam kırıldığı yer, biraz daha geriye koysam durmuyor, rüzgar sürüklüyor.



Hazır Nikoncuğum çalışırken basıyorum deklanşöre.
Ne kadar çalışacağı belli olmuyor çünkü.



Tek elimle makineyi sabit tutmak neredeyse imkansız.
Net bir fotoğraf için iki elimi kullanıyorum.
Bir de ayakta durabilsem..



Rüzgarın etkisini bir fotoğrafla nasıl gösterebilirim?
Buradaki otlar bunu biraz anlatabiliyor mu?

Değirmenlerden inişte sıkı bir frenleme gerekir her zaman ama bu sefer yokuş aşağı pedala basmak zorunda kaldım karşımdan gelen rüzgar yüzünden.



Gümbeti geçip, WOW otelin yokuşunu tırmanıp, Bitez'e bırakıyorum kendimi.

Bağarası yollarda rüzgar tepelerdeki kadar etkili değil ama yine de buz gibi esiyor.
Üzerimdeki uygun bisiklet giysileri sayesinde bu kadar soğuk bir havada bile pedallamak mümkün.

Doğru giysileri seçerseniz, ne sıcak ne de soğuk bisiklete binmenize engel değildir.





..

.






Hiç yorum yok: