9 Aralık 2014 Salı

Farklı bir tarz

9 Aralık 2014
Salı

Hava ne güzel güneş açmıştı bir ara.
Ben, evde iştelerimi halledip çıkana kadar yine bulutlandı ama olsun, karar verdim pedallayacağım.

Kaç gündür Dekatlon'a gidip 29 mtb liç astiği alayım diyordum.
Bu fırsatı değerlendireyim.
Hava çok güzel aslında ama yağmur yağacak besbelli.
Önemli olan beni ıslatıp ıslatmaması.

Evden çıkıp Marina tarafına giderken Fatih ve Bahadır'la karşılaştım.
Mahfel'e çay içmeye gidiyorlarmış.
Dönüşte uğrarım deyip bastım pedala.

Bitez kavşağını geçtim, "düdüt" sesiyle yanımdan geçen rengarenk MiniCooper'da Kerim bro.
İleride, cepte durdu.
2-3 cümle de onunla kurdum.
Baktım çiselemeye başladı, "hadi baay" deyip yeniden pedalladım.

Dekatlon'un önüne geldiğimde "ahmak ıslatan" moduna geçmişti yağmur.

Lastik bölümü en sonda, topal ayağımla sekerekten gidip en kalın mtb lastiğini buldum.
Hem çin malı hem en pahalısı 19 tl. Yuh diyorum ve 1 tane alıp kasaya gidiyorum.
Önümden kasaya giren ve kuruşları denkleştirmeye çalışarak benim biraz daha ıslanmama neden olacak 2 bisikletçi arkadaşı beklemek zorundayım.

Neyse, çıktığımda yağmur "akıllı yıkayan" şeklindeydi.

Bastır NeO, bir çırpıda evde olursun sen.
Gayet iyi geldim ama ıslandım tabi.
Gitgide artan ve kimi zaman "kovadan dökülürcesine" yağan yağmur,
çamurluksuz lastiklerden de gelenlerle birlikte alttan üstten bir güzel yıkadı beni.

Tam sokağın başına geldim, bir de baktım ev sahibinin garajı açık ve içinde de araba yok.
Direkt içine girip, yağmurdan korunayım dedim.
(Oysa zaten eve gelmiştim.)
Neyse, sokağın başında yokuşa doğru eğimli mazgalın üzerinden geçerken kaydım ve sol tarafıma yumuşakça düştüm.
Şanslıyım sağ tarafıma düşmek, 3 aylık kırık bacağım için çok tehlikeli olabilirdi.
Hemen kalktım, hiçbir şeyim yok.
Ağrı sızı ya da bisiklette her hangi bir çizik yok.
Dedim ya çok yumuşak bir düşüştü.

İşte bu da böyle bir anı oldu.



Aldığım iç lastiği, geniş arka tekerleğin içine taktım.
Ön tekeri de ince olarak bırakmaya karar verdim.
Yarınki korsan tura bu şekilde katılıp denemek istiyorum.
İlginç olacak.







..


.





Hiç yorum yok: