29 Nisan 2014 Salı

Akşam sporu


Pazartesi geceleri, Midtown'daki Big Red One'da çalmaya başladık Atilla ile birlikte.
İlk gecemiz çok keyifli geçti.
Eminçom bile geldi dinlemeye.


Gecenin yorgunluğuyla, aletlerin bir kısmını toplamadan bırakmıştım.
Konacık'taki bir işimi halletmeye bisikletle gitmiştim.
Hazır zamanım varken Big Red One'a uğrayıp kalan aletleri de toplayayım dedim.



Yolda bu afişi görünce önünde BeBeK'in fotoğrafını çekmeden devam edemedim.
Az kaldı, iki gün sonra, Dünyanın en hızlı bisikletçileri Bodrum'da olacaklar.



Saat 17:00 de İhsan'ın işi bitiyormuş.
"Hadi antrenmana." der de onu kırar mıyım?
"Ben Gündoğan'dan çıkıyorum. Mangalcı'da buluşalım." diyor İhsan.
10 dk içinde kapıdayım.



Evden Mangalcı'nın önüne 20 dk.



İhsan hala yok.



Türlü çeşitli fotoğraf denemeleri için fırsat.



BeBeK'i bu şekilde havaya kaldırmak,



Tek başına fotoğraf pozu ancak gölgeyle oluyor.



NeO (yani ben, hala NeO kim diye soranlar var da)"Terim üzerimde kurudu, neredesin dostum?"
İhsan "Geliyorum yahu, uçayım mı?"
.. (içimden) Ben uçtum sanki.. 




Sonunda geldi.
Hadi uçalım..



Bu da uçmak gibi bir şey zaten.



Tekerleklerimiz yerde ama bir havadayız.



Hiç durmadan Çiftlik kahvesine varıyoruz.
Laylaylomsuz.



Bu molayı da keyif, sohbet ve dedikodu için alıyoruz zaten.



Yine uçarcasına, molasız Yalı'dan Kızılağaç'a pedallıyoruz.



Antrenman arkadaşım ve ben.



İşte bu kadar.



Akşam sporumuzu da yaptık.
Yüzümüzde güller açtı.



Güneş, güne veda ederken Bodrum yolundayız.

Pedalınız bol olsun a dostlar.



..

.





Hiç yorum yok: