4 Temmuz 2013 Perşembe

Bu mudur?

Nasıl da geçiyor zaman..
Zor zaman, zor geçiyor..
Geçmiyor kimi de..
Geçmiş gibi oluyor da nasıl da zorluyor kimi..

Geçmesin isterken geçi geçi veriyor da..
Ayaklarının altından akıp gidiyor.

5-10 telefon ardarda
Ne oluyor diyemeden,
Başka bir dünyanın insanı oluverip..
Yaprak gibi savruluyorsun!

Ben de bilirim okyanus gözlerine dalıp
Balık gibi alık alık..
Ben de bilirim teninde yüzüp
Ateşinle yanıp yanıp..

Kimselere sormadım aşık olurken
Sormam da zaten, serde delikanlılık var.
Kimselere de bakamadım
Bakmam da zaten, bende dalgınlık var.

Hani baksam bulurum cevabını ama bakmam..
Sarhoş olabilsem, sallanırım ama eve de varırım ya..
Seni bulsam varınca..
Sana varsam aklımda..

Olmuyor..
Olsa da istediğim gibi değil,
Düşlediğim gibi hiç olmaz ya..
Aklımı yitirsem de delirsem halleri...

An be an buldum sanıp,
Kimi de şaşkın kalıp,
Hallenirim aşka kanıp...

Budur işte benim kafam.
Olgun gibi ama kararsız.
Bu mudur arsız hayam?
Deli gibi ama zararsız.

Hiç yorum yok: