21 Mart 2014 Cuma

+1

Bu gün aramıza bir bisikletçi daha katıldı.


Asuman'a yeni bir bisiklet aldık.



Evinin bahçesinde küçük bir deneme turu.



Fren, vites ve sele yüksekliği ayarları da tamamlandı.



Artık pazar günü geziye katılmaya hazır.



Yarın kısa bir tur yapılır ki turda arkada kalmasın.



Yeni evinin bahçesinde muz ağaçları..



Bitez'de belki de çok yakında yapılacak Adaboğazı bisiklet parkuruna kuş bakışı..



Her köşede,



Zevkli ellerin dokunuşu olduğu..



Bu güzel bahçeli evde mutlu zamanlar geçirmen dileğiyle.



Tabi ki BeBeK ondan daha güzel.



Ne de olsa benim bisikletim.



Havanın kararmasına daha çok var..



Bu günü pedalsız geçirecek değiliz.



Yalıçiftlik yolları ne güzeldir şimdi deyip..



Sarıldık doğanın güzelliklerine.



Çalışmak güzellik getirir.
"Bereketli olsun."



Sahilde derenin kenarında mola.



Molanın kenarında dere.



Derenin kenarında kurbağa..



BeBeK'in kenarında Bahadır'ın yapıştırdığı nazar boncuğu..



Bizim kenarımızda da gölgemiz hasıl oldu.



Çiftliğe doğru kararsız pedallarken yakışıklı sarnıça selam.



Serinleyen gölgeli yolların rüzgarına fazla kapılmadan eve dönmenin zamanı geldi.



Bodrum'dan önce yükselen tepeler güneşi gizlemeyi başaramadan bu yolu aşmak mümkün olmayacak.

Yanıma aldığım uzun kollu bile serin havayı engelleyemedi dönüşte.
Enerjimi destekleseydim keşke ama yolum da az kaldı dedim ve bastım pedala.

Bakalım yarın dinlenmeyi becerebilecek miyim?

Sağlık ve sevgiyle…



..

.

Hiç yorum yok: