20 Şubat 2014 Perşembe

I'm free..!

Bugün işim Bodrum'da, atölyede yapıp dün monte ettiğimiz bir ahşap balkonun son boyası atılacak.



Fırsat bu fırsat, BeBeK ile çıkacağım evden.


Yolda klasik bir foto alalım.


Balkonun boya işi bitti.


Güzel oldu.
Saat de 13.30 oldu.
Bu, atölye ile son işim.
Gündüzlerimi tümüyle dolduran bu işi bıraktım.
I'm freeeeeeeeeee….. :)


Bu da o evin bahçesindeki ağaç kaktüs.
Muhteşem.

İşim bitti ve artık özgürüm.
Doğru eve gidip üzerimi değiştirdim ve bisiklet giysilerimi giyip BeBeK'le birlikte attık kendimizi sokağa.
Bitez'e doğru pedallamaya niyetim var.


Marina'dan geçerken biri bana seslendi, baktım Pınar.
Yeni bisikleti gelmiş sonunda, o da bana katıldı, Mindos Kapısı'ndan Gümbet'e, oradan Bitez'e pedalladık.


Dönüşte Sema'ya uğradık.


Bize çay yaptı sağolsun.
Eski arkadaşım, çok tatlıdır.


Yeni pisletli pisletçiler.


Mindos Kapısı


Pınar kişisi.


Mumcular'da pedallayan Fatih ve Ayşe dönmüşler Ali Cengiz Kafe'de Serdar'la karşılaşıp çay içip durulardı.
Aslında bizi bekliyorlardı.
E, biz de geldik. 
Gelsin çaylar.


Ben, kendim ve yeni pisletim BeBeK.


.. diğerleri… :)


Bodrum bana çok yakışıyor yaa.. !


"Hadi" dediler Ayşe ve Fatih şekerleri.
Bugünkü kilometreyi 40 a tamamlamak niyetindeler.
Bunlar iyice azdı.

(Ayşe Özalp fotoğrafı)

Hele Fatih, benle yarışıp duru.
Dur yahu, sakat işler yapma derken ben düşüyordum oralarda az daha.


Fatih'in tatlıcısına geldik.
Enerji lazım.


Bunlar ne şimdi?
Tatlıyı boşverelim, bunları yiyelim bence.


Tatlıları beklerken KTM'ler dinlencede.


Tatlıcı dükkanındaki eski fotoğraflardan biri.
Azmakbaşı.


Bir dahaki gelişte bunları tek tek aydınlıkta çekmek istiyorum.


Al sana eski Bodrum.


Aganta Tatlı'yı bu arkadaşımız işletiyor ama tatlıları babası yapıyormuş.
Tavsiye edilir.


Her geçişte bu tekneye gözüm takılıyor.
Bu açıdan fotoğrafı alayım.
Bir dahaki sefere başka açılardan da çekeceğim.


Artık özgürüm.
Hemen her gün bisikletle yol yapıp, yaşadıklarımı gördüklerimi sizlerle paylaşacağım.

See you sonra.. ;)



..

.

Hiç yorum yok: