6 Ocak 2021 Çarşamba

Recovery

22 Aralık 2020

En kısa günler ama güneşli günler boşa gitmesin diye bu gün de bisikletle çıktım.



Çok kalabalık olduğu için hızlı sürüşün tehlikeli olduğu Konyaaltı bisiklet yolunu uzun süredir kullanmıyordum.



Bu gün nasılsa yavaş sürüyorum, bisiklet yolubu kullanabilirim.



Batı çevre yoluna girince yanımda bir bisikletli belirdi.
Daha önce tanışmadığımız Burak Acar, bu gün Tahtalı Beli'ne tırmanacakmış.
Batı çevrede benim döneceğim yere kadar birlikte sürdük, o yoluna devam etti.
Kolay gelsin, Tahtalı Beli zor bir yokuştur.




Batı çevrede bir kaç tur atmak yerine Kemer yoluna devam edip, tünellerin başladığı yere kadar sürdüm.



Ön ışığımı yanıma almadığım için tünellerden geçmek istemedim.



Bu tünellerin bisiklet geçişine uygun hale getirilmesi şart.
Emniyet şeriti olmadığı için ne kadar güçlü ışığınız olursa olsun araçlar size çok yakın geçtiğinde ufacık bir hata büyük tehlikelere yol açabilir.



Antalya'ya dönüş yine sakin tempoda...





Balıkçı barınağı..



 

1 yorum:

nezihoget dedi ki...

Buraya yorum yazabilirsiniz.
Yorumlarınız benim için çok önemlidir.