8 Şubat 2014 Cumartesi

Bodrum uyuma ...

Dünkü gezide nazar değdi.
Yeni aldığım (Yıldıray'ın hediye ettiği) havalı kornanın hava pompalayıcısı düştü.
Telafisi mümkünsüz olmasa da üzdü beni bu durum.
Oysa bu günkü çevre farkındalığı yaratma eyleminde kullanacaktım havalı kornamı!


Bir umut, İçmeler'e gidip toprak yolların çevresini aramak için çıktım yola.


Yolun sonuna kadar gidip etrafı aradım.


Geri dönerken de çalıların diplerine filan baktım.


Durup fotoğraf çektim, sonra fotoğraftan ararım diye.


Güzellikleri sabitlemeyi de ihmal etmedim tabi.


Hatta bir ara şöyle uzanıp dinlendik bile.
Ama olmadı, bulamadık.
Kalbimiz kırık, suratımız asık döndük geriye.



Saat 15:30 da arkadaşlarla buluşuncaya kadar asık suratımız asılı kaldı yüzümüzde.
Bisikletli dostlarımızı yeniden görmek neşemizi yerine getiriverdi.


Baksanıza şu görüntüye, ne şirin arkadaşlarımız var.


Ya da şuna..!


Gülersin tabi, seni köftehor..!


Yeni arkadaşlar görüyorum, bu eylemimize katılan.


Fatih ve Ercü motosikletleriyle katılıyorlar bu sefer.


Yine, yeni bisikletli arkadaşlar.


Gittikçe artıyoruz.


Marina yolundan, 


Kaldırımdan,


Sonra asfalttan,


Ara sokaklardan,


Yokuşlardan,


Yardımlaşarak,


İnip yürüyerek,


Bekleyip moral vererek,


Şaklabanlık yaparak,


Yokuşun çoğunu tırmanıverdik..


Geride kalanları biraz bekleyelim.


Deniz ve annesi Zeynep, 4 teker ile destek veriyorlar bize.


Bizlerin 2 tekeri var.


Yeter de artar bile.


İşte yeniden bir araya gelip toplu sürüş yapıyoruz.


Sırada değirmenler yokuşu var.


Haydi arkadaşlar..


Son bir gayret..


Bu dik yokuşta, yürümekle bisiklet sürmek arasında pek bir hız farkı yok.


Çoğunluğumuz pedallıyor zaten. Erdal, Füsun, 


Aysel, Okyay, Emir (Küçükkartal), yeni bir arkadaş, Sabahnur, İnci, Bahar, İsmail, Ayten, Fatih..


Gümbet koyu arka planda.


BBK neferleri ön planda.


Ortada Emrah,


Burada da başta İnci, Ayşe, Mesut, motosikletiyle Fatih, Pınar (ilk kez bizimle), yine yeni bir hanım arkadaş..


Pedal pedal, adım adım en dik yokuşu tırmanarak değirmenlere yaklaşıyoruz.


Bas pedala Nezih.
Hem yokuş pedallayıp hem de fotoğraf çekmek zor iş yahu.


Sonunda yokuşu bitiriyoruz.
Bravo size..


Sevgi, yokuşu pedallayarak çıkan Füsun'u sarılarak karşılıyor.


Aysel, fonda kale manzaralı zafer coşkusunda..


Bir kısmını yürüse de bisikletiyle aramızda olması çok güzel.


Pınar da ilk kez katılıyor ve bundan sonra hep bizimle olacak.


Değirmenler tepesindeki yapılaşmayı protesto eden diğer Bodrum sivil toplum kuruluşlarıyla birlikteyiz.


Düdüklerimiz ve sloganlarımızla..


Sesimizi duyurmaya geldik.


Basın kalabalık.


Biz çok kalabalık olmasak da yarınki basında sesimiz çıkacak.


Canım bisikletim de ters dönerek protestoya katılıyor.


Duyarlı bisiklet.


İşte o iğrenç yapılaşmanın çirkin fotoğrafları.


Küfür etmek serbest.


Ben bol bol ettim.


Paralarınızın altında boğulursunuz umarım.


Tüm bu yapılara sebep olanlar umarım mutsuz bir yaşam sürerler.


Bu görüntüler bizi mutsuz ediyor.


Elimizden gelse eski haline getiririz.


En zoru da eski güzel haline döndürmek zaten.


Gittikçe çirkinleşen Bodrum için üzülüyoruz.


Üzgünüz Bodrum.


Şu tabeladaki insanların bizimle aynı havayı solumasından dolayı üzgünüz.


BBK nın amazonları.


BBK nın BB si.


Basın açıklaması.


Bir farkındalık yaratmak için buradaydık.
Toplum bilinci oluşturma çabamız için kendimizi tebrik ediyoruz.


Emrah'ın güzel organizasyonu sayesinde oluştu bu eylem.


Artık çay içip sohbet edip dinlenme zamanı.


Denizciler kafeye gidiyoruz.


Meydanda sosyal kuçunun etrafında bir kaç tur..


İkinci bir sosyal kuçu da katıldı...


Mevlana gibi dönüp duru bunlar..


Arada bir sosyal kuçuyu mıncıklamak için durmalar.


Arada fotoğraf için duraklamalar..


Duraklamadan da fotoğraflamalar..


Denizcilere giderken bunu görüyorum.
Çok güzel bir tekne sunumu.
Sanırım trandil.
Sonra gelip detaylı bilgi ve fotoğraf alırım.


Küçükkartal'ın minik kartalı var.


Emrah, bugün katılanlara teşekkür ediyor.
Biz de bu eylemi organize ettiği için ona teşekkür ediyoruz.


Bu da günün şaklabanı Bahar.


O bir hayvansever.


Uzuuuun bir masada çay ve sohbet zamanı.


Yeni arkadaşlarla yakınlaşmalar.


Ne zamandır görüşmediklerimizle hoşbeşlerle günü sonlandırdık.

Bugün de bisiklet sayesinde güzel geçti.

Ne acayip bişey bu bisiklet yahu…!


… 

..
.

Hiç yorum yok: